Gormers Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Yup, bare vent et minutt for sikkerhetsskyld (og gå tilbake til hovedmenyen og inn i lobbyen). Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Driver og prøver den nye "videorip-funksjonen" på Bungie.net. Synd man ikke har flere enn 5 min tilgjengelig. Men men. Legger ved den første videoen jeg lastet ned; Min beste triple kill... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det public beta nå eller er du med i den? Kan jeg sende deg noen klipp som du kan laste opp isåfall? Noen som har lest den nyeste oppdateringen til Bungie? Playlistene som kommer etterhvert ser råfete ut! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Det er kun tilgjengelig for folk som har Bungie Pro. Jeg har brukt opp antall minutter denne måneden (får ikke kjøpt nye siden det er beta), men får 5 nye minutter hver måned, så kan sikkert laste opp noe for deg da. (dvs 1. juni) Endret 24. mai 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Begynner å bli en stund siden jeg spilte Halo 3 seriøst nå. Sist jeg spilte litt var for et par tre måneder siden. Kanskje det er på tide at jeg begynner snart igjen og får tilbake litt av skillsene mine. Det er vel mest fordi jeg kjøpte meg PS3 i mars at jeg har vært så lite på Xbox Live generelt i grunn:) Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Se på min splatter spree: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx Det andre ledet før jeg fekk splatter spree og vant kampen Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Se på min splatter spree: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspxDet andre ledet før jeg fekk splatter spree og vant kampen Tror det er noe galt med Linken, den linker bare til file sharen til den som er logget inn på Bungie.net Endret 25. mai 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) En av de beste tingen jeg har gjort er min udødelige bullstick! Dette var tidlig i min halo historie, men det jeg gjorde var å sticke en fyr, han drepte meg, å så fikk jeg en stick, en double kill, og en bulltrue. Sikkert mange som har fått i ettertid, men tror faktisk jeg var en av de første ^^ GT: Private Slim (nei, ikke slik du linker til fileshare nei. Husker ikke hvordan da) Endret 26. mai 2009 av slim91 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde en fin kill første runden jeg spilte online på Sandtrap. Hadde ikke noe skjold og en Banshee kom mot meg. Hadde AR og én plasmagranat. Granaten fikk fly, traff midt på banshee'en og skaffet meg en fin stickykill. Han som skjøt kunne ikke se den engang pågrunn av sine egne skudd! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal dele min morsomste kill her: Jeg skjøt på en person med Assault Rifle. Også slo jeg han. Han døde. Det er den mest spennende killen jeg har hatt Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal dele min morsomste kill her: Jeg skjøt på en person med Assault Rifle. Også slo jeg han. Han døde. Det er den mest spennende killen jeg har hatt Your try at sarcasm failed -.- Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Husker jeg sto i basen med sniper så kom det en warhog(eller hva de het) med en fyr bakpå, først plukka jeg ned sjåføren og da stoppa bilen litt etterpå og maskingun fyren ble ett enkelt mål, det var sykt deilig å se på replay! Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Se på min splatter spree: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspxDet andre ledet før jeg fekk splatter spree og vant kampen Tror det er noe galt med Linken, den linker bare til file sharen til den som er logget inn på Bungie.net Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal dele min morsomste kill her: Jeg skjøt på en person med Assault Rifle. Også slo jeg han. Han døde. Det er den mest spennende killen jeg har hatt Your try at sarcasm failed -.- Sarcasm? Where? Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal dele min morsomste kill her: Jeg skjøt på en person med Assault Rifle. Også slo jeg han. Han døde. Det er den mest spennende killen jeg har hatt Beat down-kills er noe av det vanskeligste å få til. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 med de to nye komentarene ble det faktisk morsomt ^^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Min beste kill var da jeg greide å drepe meg selv med en sniper, (uten å skyte på noe eksplosivt) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 O_o Utdype litt om hvordan du klarte det? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Se på min splatter spree: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspxDet andre ledet før jeg fekk splatter spree og vant kampen Tror det er noe galt med Linken, den linker bare til file sharen til den som er logget inn på Bungie.net Hvordan fikser jeg det? Here you go Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) På tide å oppdatere føsteposten med Halo Reach Forslag til Halo-bøker jeg bør lese? Eric S. Nylund sine? Edit: •Halo: The Fall of Reach •Halo: The Flood •Halo: First Strike Hvor kommer Halo: Ghosts of Onyx inn? Endret 2. juni 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå