Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg at jeg snart slutter å spille Halo 3 grunnet second accounts folk. De ødelegger alt. Det eier egentlig, men mangler det siste lille for å nå toppen så da starter de en ny konto for å nå 50. Så vi normale som jobber for harde livet for å nå den magiske skill 50 uten å lage ny account ender opp med å møte bare second accountere som eier oss

:angry: :angry: :angry:

Lenke til kommentar

Er vel bare fair å bli litt lei av å bli blodeid av folk vanligvis ikke kan spille sammen med deg i ranked matches? Folk som betaler ekstra i måneden bare for å kunne gjøre noe sånt? Folk som gjør at du mister level grådig fort fordi de eier deg når de er flere lv under deg? (Hvis de hadde vært høyere lv, som de er med en annen account så ville man ikke mista level så fort). Er kanskje ikke verdens undergang, som regel så sjekker jeg ikke hvordan det står til med spillerne før runden starter da. Men er en del som blir lettere deprimert av dette, nesten lite mye som dårlig host :p

 

Ja, second accounter betyr at noen har laget enda en xbox live account og spiller med den. Dette hjelper med å nå lv fort fordi systemet i halo (trueskill) er sånn at hvis du taper mye (noe som du gjør mer når du er fresh i halo), så tar det lengre tid å levle, selv om du blir god senere. Vinner du i ett sett i begynnelsen (noe som du lett gjør hvis du har spilt spillet en del fra før av), så vil du levle veldig fort. Mulig at det ikke er akkurat slik, men jeg tror det er sånn.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...