iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ikke fordi jeg ikke er god, det er fordi jeg syns spillet er kjedelig med unntak av custom games med venner, så det er omtrent det enesete jeg spiller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Du får overt 600 på et øyeblikk, trenger bare å spille gjennom campaignen 1 gang, helst på legendary (som er lett med 4 spillere og litt vanskelig alene). Greit du ikke har spilt det, men bare nevner det, er ikke et spill som trenger særlig achievementfarming da de fleste er lette. Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ahh.. jaja, er vel kanskje litt annerledes for meg som forhåndsbestilte spillet 4 måneder i forkant og kjøpte "Legendary Edition" som er plassert rett over tv'n, sammen med Halo: CE*2, Halo 2'2 (inkl. LE), tidligere en andre kopi av Halo 3 (ga den til Kris!) og Halo Wars LE. Er man Halo-fan så er man MS' våteste drøm. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Er så fan som det får blitt jeg og (vil jeg påstå), men har styrt unna alle special editionsa, spesielt legendary. Synes ikke Legendary hjelmen var noe særlig å ha i hus for å være ærlig. Å ha et penere cover er jo digg, det var sikkert innholdet i bonus discene og, men det var rett og slett så mye annet jeg kunne brenne penger på. Selv har jeg ikke cover til halo 1 (fulgte med xboxen), halo 2 og 3 har jeg vanlig edition, billig fra elkjøp. Det eneste ekstra jeg har er vel Halo wars: LE (billig), en tegneserie, og en bok. Men jeg skal innrømme at jeg sikla på den ene halo kontrolleren jeg så i butikken en gang, der du også fikk med en liten figur. Synd at de forsvant fra lageret senere. Må bare si at den achievementen du får for å fullføre siste bane på legendary med alle i ghost, med mythic (?) scull på, er veldig gøy. Gjort den en ekstra gang for teh phun. Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Halo 3 er et deilig spill. Mangler et par achivements, selv om jeg har godt over 1000. Kunne sikkert tatt noen flere slik som metagame scoren på flere baner, men har ikke giddet å gjøre det siden jeg heller spiller MP med venner da. Kan vell si jeg er en Halo-fan, men har aldri investert i noen spesiell edition av noen av spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har nok latt meg lure i overkant av MS' markedsføring og hype, men når jeg fikk Legendary Edition for 900,- så jeg ingen grunn til å ikke slå til. To timer etter jeg bestilte ble prisen satt opp til 1400,-. ^_^ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er jo å forstå. Tror nok Halo-serien er hypet opp, men når det er de spillet i samlingen som har gitt mest underholdningsverdi i gjennom min barndom er min mening at de har gjort noe genialt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvor er det lettest å få higest skill? hater nemmelig lone wolf så jeg har bare 20ca i skill Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Double team eller team slayer. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jippi, jeg nådde level 50 i MLG playlist på fredagen. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 dæven.. det er sykt sterkt... gratulerer !!!! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 NOen som gidder hjelpe meg med 2 siste missions i kveld? Da hjelper du meg med nye 200(?) Gamerscore pluss at jeg er litt spent på hvordan det ender Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jippi, jeg nådde level 50 i MLG playlist på fredagen. Tjollahopp. Dette må feires... Selv er jeg 48, men den playlisten er jo ikke morro nå. Har ingen andre gode spillere å spille med lenger. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ble 50 i MLG på min andre acc nå Mordi hva er GT ditt? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ble 50 i MLG på min andre acc nå Mordi hva er GT ditt? LandePlage Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Halo 3 fortjener en bedre førstepost. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg eller Bebeluv? (Finish the fight ^_^) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Regner med han mener deg. Jeg ser aldri førstepost når jeg diskuterer på forumet. Så ser ikke helt poenget. Før release er det greit med fyldig førstepost, men når spillet er såpass gammelt, så ser jeg null poeng. Sikkert en smak sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå