Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Enig i det, men sånt tar tid, og nå får vi en encyclopedia i papirformat (håper bare den er på engelsk her til lands også!) i mellomtiden. Det kommer mer Halo, spill og helt sikkert en film, det er bare ikke annonsert enda. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det blir jo drit tøft med et Halo leksikon! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva skjedde egentlig med den halo filmen som skulle komme? Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Peter Jackson holder ennå på med den, men det ser ikke ut som den kommer før 2012. Du kan leste litt om filmen her: http://www.imdb.com/title/tt0464037/ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Peter Jackson holder ennå på med den, men det ser ikke ut som den kommer før 2012. Du kan leste litt om filmen her: http://www.imdb.com/title/tt0464037/ Den linken funket ikke men jeg skrev den inn i google og fant den Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Halo film? Det ante jeg ikke. Ble straks skeptisk, men hvis Peter Jackson er bak rattet kan jo dette bli riktig bra Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hvis jeg husker riktig, så sa Jackon Visse vage ting for en god stund siden. Om en ting mellom spill eller film elno? Mulig jeg tar feil. Endret 18. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvis jeg husker riktig, så sa Jackon Visse vage ting for en god stund siden. Om en ting mellom spill eller film elno? Mulig jeg tar feil. Er noen måneder siden at han sa at halo-spillet han og Microsoft (samt Peter Jacksons' firma av noe slag) lager ville krysse grensene mellom film og spill, mener jeg. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 faen halo film hadde bare vært helt konge da... bare passe på at det ikke blir en dritt film som det ofte kan bli med filmer basert på spill... syns Owe Büll skal ha regien her ja... HAHAHA Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Halo 3 film? Veit ikke helt om jeg vil se det... Men jeg har plukka opp spillet igjen og det rocker fortsatt like hardt i multiplayer. Jeg er ikke noe spesielt god eller noe sånt men det spiller jo ingen rolle når matchmakingen er så god som i Halo. Lurer på om jeg ikke er hypp på en 4-player co-op på legendary nå... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har en bungie.net profil sånn at de kan laste ned filer rett til xboxen fra nett, lurer på om noen kan laste ned denne banen og legge den i fileshare. Jeg får ikke til å lage profil på bungie.net så derfor trenger jeg din hjelp. Her er banen: Link Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvis ingen andre har gjort det før jeg kommer hjem kan jeg gjøre det. Om 2 timer mao. Update: Lagt banen i File Share slot 2. Endret 20. april 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
RockGamer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 min beste bane er vell den ørken banen ( trur den heter the ark? ) Tror det er sandtrap den heter =) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 min beste bane er vell den ørken banen ( trur den heter the ark? ) Tror det er sandtrap den heter =) Det er nok The Ark han tenker på, da regner jeg med at han regner med ørkenbanen hvor man kjører tanks i campaign Hvis han tenker på ørkenbane i multiplayer er det riktig som du sier RockGamer, da heter ørkenbanen Sandtrap hvis han ikke prater om Sandbox som kom med Mythic nå nylig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er ganske kjent og gammelt så ser ikke bortifra at det fungerer. Men var litt unødvendig av han å lage en 2 og en halv minutter lang video:P Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Som den achievement hora jeg er, er jeg gjerne med på litt achievement boositng på Halo 3 en kveld Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er med på den. Har spilt litt for lite Halo idet siste, selv om jeg og en venn hadde coop-gjennomgang av Halo 1 på lørdag. Like herlig som alltid, selv om vi ikke kom lenger en til første gang vi forlater Covenant-skipet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har 125(!) Gamerscore på Halo 3 selv om jeg har hatt det i 8 måneder så jeg er gjerne med på noen achievements. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha, nabb! Halo 3 er det spillet jeg har nest mest GS i (Oblivion med 1250, Halo 3 med 1190 og Gears of War 2 med 1185) og vil gjøre det til nummer èn med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå