Gå til innhold

Den store halo 3 tråden

RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg husker riktig, så sa Jackon Visse vage ting for en god stund siden. Om en ting mellom spill eller film elno? Mulig jeg tar feil.

Er noen måneder siden at han sa at halo-spillet han og Microsoft (samt Peter Jacksons' firma av noe slag) lager ville krysse grensene mellom film og spill, mener jeg.

Lenke til kommentar

Halo 3 film? Veit ikke helt om jeg vil se det... Men jeg har plukka opp spillet igjen og det rocker fortsatt like hardt i multiplayer. Jeg er ikke noe spesielt god eller noe sånt men det spiller jo ingen rolle når matchmakingen er så god som i Halo.

Lurer på om jeg ikke er hypp på en 4-player co-op på legendary nå...

Lenke til kommentar
min beste bane er vell den ørken banen :) ( trur den heter the ark? )

Tror det er sandtrap den heter =)

Det er nok The Ark han tenker på, da regner jeg med at han regner med ørkenbanen hvor man kjører tanks i campaign

Hvis han tenker på ørkenbane i multiplayer er det riktig som du sier RockGamer, da heter ørkenbanen Sandtrap hvis han ikke prater om Sandbox som kom med Mythic nå nylig.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...