Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo 3 har et veldig godt matchmaking-system og finner veldig ofte folk som er jevngode som deg. Et lite tips er å spille mye Team Slayer for å lage taktikker, og begynne med Lone Wolf når du kjenner banene og hvor powerups/våpen spawner. Det er utrolig mye moro å hente online, og hvis du spiller med noen du kjenner er det flere ganger morsommere. :)

Lenke til kommentar
http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...TenBillionKills

 

Ti milliarder drepte Covenant i campaign! 10.000.000.000 drepte Covenant. Det er vannvittig mange!

 

Halo 3 Players Online:

191,588

 

Unique Players (Last 24 Hours):

962,249

 

Matches Logged (Last 24 Hours):

2,518,375

 

UNSC Campaign Kill Count:

10,024,775,460

 

sa ikke bungie at de hadde 500.000 unike brukere hver dag? mener de sa det når de fikk 1 milliard matcher spilt og no siden mytic mapsene kom ut har de nesten en milliard hver dag.

Lenke til kommentar
Finnes det noen der ute som bruker å spille custom games (som ikke omhandler bare Infection eller "Fun Maps")?

Når vi først er så mange som spiller burde det gå an å få til noe.

Br og sniper på blackout da eller:P

 

Jeg har noen folk på vennelista som nesten alltid er med så lenge de er pålogga på live i alle fall.

 

Det er faktisk ganske moro med 1flag på ghost town sånn btw. Passer perfekt med 4 mot 4 eller mindre. Litt synd at det nesten aldri dukker opp i matchmaking da det føles ut som banen ble laget for det.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Br og sniper på blackout da eller:P

Jeg har noen folk på vennelista som nesten alltid er med så lenge de er pålogga på live i alle fall.

Det er faktisk ganske moro med 1flag på ghost town sånn btw. Passer perfekt med 4 mot 4 eller mindre. Litt synd at det nesten aldri dukker opp i matchmaking da det føles ut som banen ble laget for det.

Nja, BR uten sniper så er det moro.

 

Min personlige favoritt-mode er jo 1-flag. Guardian er super om man er 2v2. Husker jeg hadde en kar på friends-lista som jeg brukte å spille det med. Var jævlig artig når vi lagde en bra balansert mode til akkurat 1-flag på det map'et.

 

Ellers kan man jo få til 3v3 matcher med vanlig slayer eller BR slayer på de nye banene. Sandbox er overraskende fin til sånt i sin originale form.

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=719

 

Er det bare meg, eller er det noe man bare skal ha?

 

360 fanboys the world over began filling out their 2009 Christmas wish lists today as publisher DK (no, not as in "DK Money Shizzle" of EpicBattleAxe fame) have announced that it will publish the officially licensed encyclopedia to Halo. The Halo Encyclopedia will be a comprehensive guide to the characters, weapons, vehicles, equipment, and locations from “Halo: Combat Evolved”, “Halo 2”, “Halo 3”, “Halo Wars”, and “Halo 3: ODST”. Created in full collaboration with Microsoft, the book, which is scheduled for publication in November 2009, will give fans unprecedented insights into the “Halo” universe in 352 full-colour pages and it includes a Foreword by “Halo” franchise development director, Frank O’Connor.

 

“Microsoft approached DK to discuss a ‘Halo’ book project after San Diego Comic-Con last year, where they saw our impressive array of Star Wars, DC Comics, Marvel and other licensed reference titles,” says Alex Allan, Director of Licensed Publishing for DK. “‘Halo’ has always fascinated the creative team at DK, many of whom are avid gamers,” Allan continues, “and we had the full support of ‘Halo’s’ very experienced team to create this spectacular book.”

 

“We were struck by DK’s thorough treatment of other licensed properties and we turned to them to create the definitive reference to the ‘Halo’ universe for the legions of devoted fans,” said Microsoft Game Studios' Frank O'Connor.

 

The Halo Encyclopedia is DK’s first foray into publishing a comprehensive reference book for a video-game property. DK secured a world language deal and expects to publish the book in many territories, and in foreign languages.

 

So, who's picking this thing up???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...