Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme har skjedd med min Halo 3(LE faktisk)plate, så nå får jeg ikke spilt SP. Heldigvis fungerer MP, men jeg funderer på å kjøe det fra Play.com for stakkarslige 15 pund.

 

Og hva Mythic Pack gjelder, er jeg litt skuffet. Dårlig at de har brukt så enormt lang tid på å få den ut, jeg håpte den kom ut i september i fjor, og senere i januar i år, for så å håpe på den i mars. Såvidt jeg har fått med meg har Map-packen lagt på serveren til Bungie siden godt for nyttår. Da at jeg er på tidenes skiferie når den lanseres, er også kjipt :(. Men finfint at den endelig kommer, den er et sikkert kjøp for å si det sånn ;).

Lenke til kommentar

Vi bygde en lang, stor tunnel vi! :lol:

 

Tok sin tid men var morsomt når vi fikk det til. :)

Prøvde det først jeg og men

Skjul
Ble frustrert av at jeg måtte være så nøyaktig ellers så ville jeg bli skutt fra en eller annen sprekk
På assembly brukte jeg sinnsykt lang tid pga jeg trodde jeg måtte "ut av mappen", og gav til slutt opp :(
Lenke til kommentar
Just over a quarter-million people have earned their Annual Achievement so far (what are you waiting for?! The ROAD TO RECON is open for all. Get on it!).

 

DU får da ikke recon armor for å ta annual challange

 

Kilde

Nei, men når du har tatt alle Vidmaster Challenge-achievementer får du den. Siden annual er en av disse, så er du på vei mot Recon hvis du har tatt denne, derav formuleringen til Bungie. :)

 

@M170: Det er til sammen 6 Mythic maps, 3 tilgjengelig nå, og resten kommer sammen med Halo 3: ODST i høst. Du må finne skulls i alle disse for å få Brainpan.

 

Edit: Jeg har forresten også en skullhunting-map for Sandbox på filesharen min. Bare å ta en titt :)

Endret av rekyl
Lenke til kommentar

Her er litt de siste 3 banene i mytic map pack

 

 

Citadel

* This map is likely be based on the end of the level The Covenant as where Truth, attempted to activate the Halos because it's called "The Citadel", but may be a re-modeled "Citadel" instead.

* This may also be another map similar to Construct, but due to the Shotgun Spree achievement, it may be more of a close-quarters map.

* Another theory is that this map takes place inside a Covenant Citadel on the Ark. A Covenant Citadel is also the main base for the Covenant in Halo Wars.

 

Heretic

 

This map could be a remake of a popular Halo 2 map, Midship. It takes place on a Covenant Ship, possibly Pious Inquisitor. Expert players were invited to play on the beta version of Heretic, Longshore, Orbital, Assembly and Citadel but not Sandbox. Most say it's slightly different from Midship, but this can't be confirmed as of yet.

 

* The term "Heretic" is used by the Covenant Loyalists to refer to the Covenant Separatists, hinting that this map may feature Covenant Separatist structures. This map could also be based on the Campaign level The Arbiter or The Heretic from Halo 2.

* Getting a Sword Spree medal on this map earns the player the 'Blades of Fury' achievement. This fact suggests that it is either a small or medium sized map.

 

Longshore

* This map is expected to be released with Citadel, and Heretic along with Halo 3: ODST, in late 2009.

* Killing people three times with the Ghost on Longshore will gain you the Ghost Patrol Achievement.

* It is speculated to be a remake of the Halo 2 map, Headlong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...