gree_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dere må gi et lite vink om dere treffer på Ztaeyn , asmodean assassin, evt poke dama mi Avendesora . Deler konto.. steike tid som ho har levla fra meg i dag :o Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) bilde av rangeren min Endret 25. september 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Sorry for sent svar MrDarkey, spillere dere på perente er det bare å sende meg en tell ingame. Samme nick der som her. Endret 25. september 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ny servere er på vei, køene er allerede korta ned, men gleder meg til det er flere EU servere oppe å går http://na.aiononline.com/board/notices/vie...D=115&page= Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Hei! Jøss, 99 sider? Hva f... Kjøpte nettopp spillet. Hvilken server har mest Norske spillere? Mann 19 I arbeid Bergen. Kontaktannonse Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kjøpte nettopp spillet. Hvilken server har mest Norske spillere? Vil tippe perento. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 And then Perento it is! Har fri i morgen, så jeg blir å spille for fullt! Hvordan er levlinga? Noen lunde slik som Lineage 2, eller lettere? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 And then Perento it is! Har fri i morgen, så jeg blir å spille for fullt! Hvordan er levlinga? Noen lunde slik som Lineage 2, eller lettere? Mye lettere, men ikke like lett som wow. Send tell til meg eller Patzy for invite til et norskt guild, vi spiller som asmodian. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Konge, siden jeg valgte Asmodian (åhgud så høy jeg er litt e-penis mht. min 176cm høyde). Heter "Rioteer". Aner ikke hvordan jeg bruker chatten... In i spillet igjen siden HeadStart sluttet. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hva er egentlig accuracy? enkelt og grett større sjangse å treffe mobs? virker det mot parry og evasion? litt noob spm dette men har lurt på dette en stund En ting til, hva er den beste defensive statsen? +Hp , +Parry eller +Evasion? og en siste ting, noen som har i hodet hva de movement buffsan gir igjen? jeg orker ikke google, skal game og orker ikke google no. Edit: Er gladiator. "Accuracy is one of the six basic attributes for all classes. This attribute defines a character’s basic to hit and chance to critically hit an opponent while in combat." Ellers finner man masse mer info her http://powerwiki.na.aiononline.com/aion/ Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noe delay etter man har lagt inn serial code, på account manager ser allt fint ut men client sier jeg ikke har noe spilletid Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ny servere er på vei, køene er allerede korta ned, men gleder meg til det er flere EU servere oppe å går http://na.aiononline.com/board/notices/vie...D=115&page= Bra fler servere er på vei , dette tar jo helt av.Litt pussig at dem bare har en fler ENG server enn GER. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm, ser ganske bra ut dette her, men vil prøve det først. Er det noe 10 dagers trail eller noe til dette? 3-4 i klassen min skal begynne med det, men har ikke lyst å kjøpe noe jeg ikke kommer til å spille. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Har truffet på en Norske, men ble ikke noe chatting. O.o Jaja... Snart level 8! Så tregt. ._. Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har truffet på en Norske, men ble ikke noe chatting. O.o Jaja... Snart level 8! Så tregt. ._. BTW hvis verken meg eller Patzy er på så heter legionet Mythical, ser du noen fra det guilde får du spøre dem om invite eller om en officer er på. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Er det Norsk guild eller? Er mange norske i /6 nå... Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan er køene på de ulike serverne? Tenkte gå på perento, men ikke hvis det er mye kø der i forhold til en annen server.. Forslag? *Laster ned patch* Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan er køene på de ulike serverne? Tenkte gå på perento, men ikke hvis det er mye kø der i forhold til en annen server.. Forslag? *Laster ned patch* gorgos har vart greit nor eg ikke har komt inn på perento, har ein elyos der lvl 14 Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan er køene på de ulike serverne? Tenkte gå på perento, men ikke hvis det er mye kø der i forhold til en annen server.. Forslag? *Laster ned patch* gorgos har vart greit nor eg ikke har komt inn på perento, har ein elyos der lvl 14 Litt trist at man har kø på ALLE serverne Tok den med minst kø på og der var det 40min ventetid.. :o Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 For dei som har lyst på Aion: Collectors Edition som hardbox så har eminente Gamezone.no fått inn extra. Har pt. 16 stk på lager. Link. *696/1196 i kø... * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå