Bulletus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Blir forundret over hvor bra programmert dette spillet er ; har alt grafikk på maks , med bloom og 16XAF og 8X AA, i 1920X1200 , ligger på stabile 100-120 frames ! Nvidia 280 gtx , Core2 2 kjerne 3ghz og 4GB DDR2 1066mhz - et nokså medium oppsett i dagens hardware verden EDit ; Må moderere meg litt , synker til ca 60 frames average når det er masse bråk rundt meg . Endret 24. september 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Haha, sitter selv med en oppløsning på 1024x768 med det aller meste satt helt ned EDIT: Kjenner jeg begynner å bli rimelig forbanna på den køen nå, og ikke minst at jeg ikke en gang får satt meg i kø! "Ja, la oss redusere køene ved å sette en maks-grense på 2000!" Endret 24. september 2009 av Xolan Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Folk setter seg på en krakk og selger en bandasje for en milliard,,,, Er det for å unngå å bli AFK og hevet ut av spillet ? Dette blir nok rettet på Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg setter meg på en krakk og selger manastones til 400 Kinah pr og ett par designs til 1500. Jeg blir beskyldt for å vere afk mens jeg virkelig er der å prøver å selge ting jeg ikke har plass til å selge hos trade broker. Er det bare jeg som synest at maks grensen på hva du kan selge hos trade broker er en spøk? Hele banken min er full av ting jeg vil selge :< Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 gikk lei idag. dritt lei av kø. så aion får vente til kø systemet er fikset. Gidder faktisk ikke å sitte i kø'er som varer 3timer og oppover:P Lenke til kommentar
stefanv1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg setter meg på en krakk og selger manastones til 400 Kinah pr og ett par designs til 1500. Jeg blir beskyldt for å vere afk mens jeg virkelig er der å prøver å selge ting jeg ikke har plass til å selge hos trade broker. Er det bare jeg som synest at maks grensen på hva du kan selge hos trade broker er en spøk? Hele banken min er full av ting jeg vil selge :< Er bare å sette flere brukere på lvl 10 så du har flere plass hos trade brooker Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veldig behagelig å spille på en server uten kø Samme hvor mange "pro" pvp guild det er på andre servere så er det bedre å slippe unna 3 timer kø Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veldig behagelig å spille på en server uten kø Samme hvor mange "pro" pvp guild det er på andre servere så er det bedre å slippe unna 3 timer kø Spillet er jo ikke ute enda SÅ det er bare egentlig å finne seg en tom ENG server og vente på hordene Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veldig behagelig å spille på en server uten kø Samme hvor mange "pro" pvp guild det er på andre servere så er det bedre å slippe unna 3 timer kø Noen av oss tenker på fremtiden Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill. Endret 25. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er avhengig. Jeg føler at jeg må bare gjøre/crafte litt til. Og se hva klokken er nå -.- Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Kjem begrensninger på private store, maks 30 min. Greit nok synst eg. Link. Endret 25. september 2009 av Belzebob Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Teit regel.. da er det ikke vits å ha Private Store i det hele tatt... kunne hatt en grense på time eller to ivertfall... Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 For min del kan dei gjerne fjerne heile greia og heller gjere broker systemet meir fleksibelt. Men no har ein hvertfall muligheten til å bruke private store for dei som vil det, kan berre ikkje gå afk i timesvis mens ein held på. Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill. Jeg kan være enig med deg. Lvl 13 spiritmaster kan være lavt, sikkert mer å lære og bedre gameplay etterhvert.. Husker den gangen jeg spilte Guild Wars da det kom. Der var questene mye bedre gjennomført og man måtte ha en party, med og uten npc, for å fullføre en quest. Min mening er at Guild Wars ga et bedre førsteinntrykk enn Aion. Ok, nok om det. Slapp av folkens, Aion vil bli finpusset i tiden som kommer. Aion er offisielt lansert idag, så vi får se hvordan køene blir:) Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill. Finnes det per dags dato et mmo som ikke består av å queste? Har vel heller aldri spilt en mmo med morsomme" quests, er jo end-gaming som er moroa i disse spillene. Er dog enig med deg i cooldowns og priser, men regner med vi får se mye endringer i form av patcher osv i tiden fremover, er jo trossalt release i dag! Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har hørt at den første dungeon er i lvl 25!!!:S er det sant? Kan noen skrive en liste av dungeons som er under lvl 25? vis det er noen da! Lenke til kommentar
light_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det stemmer nok det. Men fra level 16-19 får du en del oppdrag som du trenger gruppe til i et stort eliteområde. Kan vel nesten minne om Deadmines i WoW, bare at det er ute i åpent terreng. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 jo, er nok enig i det du sier, Nutcaze. Men alt føles så Fremmed! Crafting systemet for eksempel, Armorsmithing. Lite oversikt. Hvor kan man rapportere Bugs som man har opplevd i spillet? Jeg er irritert overfor at når man flyr med vinger, ikke glide, så noen ganger får man ikke svingt kamera. Man får ikke sett seg rundt. Og noen fungerer det. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 AI AI ! fikk akkurat hevet meg inn i køen før den ble for stor Har noen spm ; Ved hvilken lvl får man vinger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå