Leonides Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 kor finne dere server status, dei eg finne på hjemesiden er ikke dei vi har, kansje usa sine!? Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 kor finne dere server status, dei eg finne på hjemesiden er ikke dei vi har, kansje usa sine!? http://kindred.aion.tv/status/ ikke refresh, oppdateres automatisk.. men tror det er noe muffens står at alt er oppe. men blir disconnected når jeg prøver å komme meg inn.. Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hmm, kommer ikke inn i Aion i dag. blir bare disca hver gang jeg skriver inn brukernavnet og passordet. noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hmm, kommer ikke inn i Aion i dag. blir bare disca hver gang jeg skriver inn brukernavnet og passordet. noen andre med samme problem? Kom inn tidligere i dag. Men blir DC når jeg skriver brukernavn og passord nå. Kommer sikkert opp igje iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt skuffa over at NCSoft ikkje kan få ut info om kvifor serverane er nede - eller er det noko eg ikkje har fått med meg ? Etter det jeg har hørt, ikke noe kilde eller noe så stemmer sikkert ikke så har de tatt ned serveren for å fikse slik at Capacity blir bedere. Men dette er no jeg bare har hørt ikke noe som er offisielt. Lenke til kommentar
BMen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 DServerne er oppe og går igjen nå, ingen que på meg ivertfall Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 seff er det idioter på Gorgos også, men jeg er fornøyd med server valget. Sendte deg en tell ingame Arrow Hm, hva er en tell? Ser hvertfall ingenting fra deg:) Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 dritt, 2.45 min i kø Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Lang kø med en gang jeg prøvde å komme inn nå, så ser ikke ut som det var noen særlige forbedringer der nei. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 bedre enn 9timer kø? ;P Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Får ikke satt meg i kø på Perento engang! *Cannot connect to server, there are to many users right now" Haaaat :wacko: Lenke til kommentar
Raislin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan går det med denne norske guilden din da Ramusama? Jeg har prøvd å whispere deg ingame men du svarer aldri så jeg tror det er en del som sliter med å få med seg whispers til tider Spiller iallefall på Perentos , Asmodian siden. Vi er 3 personer som satser på å finne en norsk guild i Aion. Ingame: Meg: (Main)Eon - Cleric (alt)Raislin - Ranger (alt)Ops - Templar forresten helt latterlig queue system atm..håper virkelig det fikser seg utover release Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan går det med denne norske guilden din da Ramusama? Jeg har prøvd å whispere deg ingame men du svarer aldri så jeg tror det er en del som sliter med å få med seg whispers til tider Spiller iallefall på Perentos , Asmodian siden. Vi er 3 personer som satser på å finne en norsk guild i Aion. Ingame: Meg: (Main)Eon - Cleric (alt)Raislin - Ranger (alt)Ops - Templar forresten helt latterlig queue system atm..håper virkelig det fikser seg utover release Send meg en tell neste gang du er inne. Jeg er på i hele kveld/natt. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 bedre enn 9timer kø? ;P 9 timer har jeg aldri hatt Lengste jeg har venta er ca 3 timer tror jeg. Men jaja, 1 time mindre er bedre enn ingenting. http://na.aiononline.com/board/notices/vie...D=111&page= Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ok nå skjedde noe utrolig irriterende som virkelig ødela alt... Logget meg inn i dag, og jeg ser min char autowalker backover... Lurtepå "hvafaen" og prøvde å gå fremover (som gjorde han sto stille) siden (svingte bakover) og bak (vel skjedde det samme), men han fortsette. Sjekket keymapping og auto backwalk var ikke keymappet enda, så mappet den og prøvde å trykke på den. Ingenting skjer... Når jeg trykker på autowalk button står jeg stille... Prøvde relogge, reboote, logge ny char... Samme problem... Noen som har noe peiling? (prøvde repair aion også men ingenting funket...) Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En knapp som er stuck på tastaturet ditt? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det samme har faktisk skjedd til meg, men jeg bare trykka villt på WASD så stoppa det plutselig sånn helt uten videre :S Endret 23. september 2009 av Terjee Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Begynner å bli lei av 2-3000 lange que. Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 gidde opp , spillte me alt. på gorgos, kom inn me ein gang Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jey! Nr 600 i kø på Perento, blir snaaart litt gaming på meg! Håper inderlig kø-systemet er fiksa til release, for det her takler jeg ikke i lengden.. Men smører meg med tålmodighet da jeg spiller et spill som fortsatt ikke har hatt release, man kan da ikke forvente at alt er på plass.. Er kø systemet i orden/borte på Fredag så ser det ut som det blir en svært søvnløs helg for min del. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå