EpicNerd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det sto 9timer til meg i går, venta bare i 4-5 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 "Bare" 4-5 timer faktisk. Lurer på om AFK boden min har holdt seg online til jeg kommer hjem fra jobb. Satt 6 timer i kø igår. Vil ikke gjøre det idag. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 .. OG DER GIKK SERVERNE NED! Ikke noe mer spilling idag da regner jeg med .. Med mindre de har tatt ned serverne for å fikse queue-faenskapet. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Severen er oppe her, bare 500 i kø nå. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Severen er oppe her, bare 500 i kø nå. Spatalos er nede ihvertfall. Fikk beskjed ingame om at "Server is shutting down in 60 seconds." og så gikk counteren bananas og så ble alle pælma ut. Prøver å logge inn igjen nå, men får "System error." Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) System error her også.. Står på kindred status at alle serverne er nede ^^ Endret 23. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
BMen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Stemmer det :/ Noen som vet hvor lenge di vil være nede? Noen Norske eller skandinaviske legions ute der? Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var liksom ikke ""Server is shutting down in 15 minutes" men bare 60 sekunder. Hvorfor skjedde det i all hast? Er det forresten noen norske Legions dere vil anbefale på Perento? Er lvl 16 SM Elyos Lenke til kommentar
BMen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Er det forresten noen norske Legions dere vil anbefale på Perento? Enyce Ranger lvl 15 Elyos Endret 23. september 2009 av BMen Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, Mythic er norsk Kontakt Ramusama eller Patzy på asmodian siden! Lenke til kommentar
BMen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, Mythic er norsk Kontakt Ramusama eller Patzy på asmodian siden! Elyos siden da? må da være noen? Men forresten noen som vet hvor lenge serverne vil være nede? =) Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, Mythic er norsk Kontakt Ramusama eller Patzy på asmodian siden! Elyos siden da? må da være noen? Men forresten noen som vet hvor lenge serverne vil være nede? =) Elyos sux we will rape you all!! Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, Mythic er norsk Kontakt Ramusama eller Patzy på asmodian siden! Elyos siden da? må da være noen? Men forresten noen som vet hvor lenge serverne vil være nede? =) Elyos sux we will rape you all!! skal spare den setninga å legge ved screenshot av ditt lik ved mine føtter^^ Lenke til kommentar
BMen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, Mythic er norsk Kontakt Ramusama eller Patzy på asmodian siden! Elyos siden da? må da være noen? Men forresten noen som vet hvor lenge serverne vil være nede? =) Elyos sux we will rape you all!! skal spare den setninga å legge ved screenshot av ditt lik ved mine føtter^^ hahaha =) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ikke grin når jeg oneshotter dere da Endret 23. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Typisk at serverne gikk ned den ene kvelden dama var borte og jeg hadde planlagt å spille .. argh ... Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Typisk at serverne gikk ned den ene kvelden dama var borte og jeg hadde planlagt å spille .. argh ... hahaha ditto! dama er på overnattingstur med klassen:P men ser på serverne nå at en server er oppe! kanskje noe skjer snart Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Elyos sux Hvorfor det? Om det ikke hadde vært noen Elyos så hadde det betydd null PvP for dere, see? ^^ Utenom duell da.. Skulle gjerne ha joina den guilden din om jeg var Asmodian, men kan ikke være begge factions på samme server. Joina en eller annen random guild istad.. Men vil helst være med i en som har Norske folk isteden.. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt skuffa over at NCSoft ikkje kan få ut info om kvifor serverane er nede - eller er det noko eg ikkje har fått med meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå