Novacrash Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Får en merkelig graphic error noen ganger, sånn at jeg blir tvunget til å restarte hele spillet o.O Jævlig kjedelig å stå i den køen igjen pga errors... http://img35.imageshack.us/img35/7025/aion0002ww.jpg Endret 22. september 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 var de noen her som hadde fått kjøpt colectors edition, ok korleis fekk dere de til siden de ikke skal selges før den 25 Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 var de noen her som hadde fått kjøpt colectors edition, ok korleis fekk dere de til siden de ikke skal selges før den 25 Spillet kommer ikke fysisk i butikk før den 25. Bestiller du digitalt får du alt bare igjenom internet. Bestiler du den fysiske pakka får du alt av keys du trenger på mail og pakka kan du hente den 25. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Årets kaktus går til idioten som fant opp AFK shop funksjonen. 7 timer kø på Perento nå. At ikke NCsoft får fingeren ut og disabler den funksjonen asap er helt utrolig. 7 timer kø betyr at en vanlig kar med 8-16 jobb ikke får spilt spillet whatsoever. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Årets kaktus går til idioten som fant opp AFK shop funksjonen. 7 timer kø på Perento nå.At ikke NCsoft får fingeren ut og disabler den funksjonen asap er helt utrolig. 7 timer kø betyr at en vanlig kar med 8-16 jobb ikke får spilt spillet whatsoever. AFK shop-funksjonen _MÅ_ vekk. Den er veldig typisk asiatisk MMO, men alikevel, det hjelper ikke dersom den skaper kø. Samme her .. Jeg har sånn "et par timer her" og "et par timer der" med spilletid og da kan jeg ikke bruke de timene på å stå i kø! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 var de noen her som hadde fått kjøpt colectors edition, ok korleis fekk dere de til siden de ikke skal selges før den 25 Det fins noe fancy greier som heter 'pre-order' Man kan forøvrig få kjøpt digital Collectors Edition på nett. Når som helst. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da ble vist spillet mitt sendt fra gamezone i dag, har det vel i morgen da Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 flere som er iritert på de personlige butikkane, e bara crap jo Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Herlig spill! Elsk grafikk og musikken/stemningen er helt rå! Morsomt med skikkelig "action" fylt lydspor når man er i kamp osv Mekka char (Asmodian Scout på Perento) i går kveld, og slapp unna kø, har heller ikke hatt noen bugs hittil! Så ser ut som det blir mye innesitting på meg fremover, satse på å dinge 15 i kveld! Noen norske guilds på Perento (Asmodian)? Er forøvrig 22år Endret 22. september 2009 av Nutcaze Lenke til kommentar
stefanv1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har mekka en Elyos guild på Castor hvis noen føler for å joine, det blir for det meste PvE. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 flere som er iritert på de personlige butikkane, e bara crap jo Både og, fikk kjøpt noen ålreite daggers til scouten min. Men det burde være en idle timer på disse og, mange som er afk som bare sitter der å loker.... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 må nesten spørre igjenn, spiller noen i Telemachus? de som klager på 1 timers venting, bytt server da! på telemachus kommer jeg inn på 5-15 min. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 9timer kø, wohoo! Jeg orker ikke rerolle en gang til.. gjorde det så mange ganger i beta.. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Finnes det et sted jeg lett kan se hvilken class som er mest populær? Vil ikke spille noe alle spiller, en visning med MANGE votes. Har funnet nok 50voters votes. (Anbefaler forresten IKKE Ranger, var drastisk mye kjedeligere enn assasin som jeg var før lvl 10. Hørte at det ble gøyere oppe mot level 20, men selv på lvl 22 var Ranger kjedelig) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Om du ikke liker Kiting, ikke roll Ranger.. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 er lvl 19 nå. Ingen flere quests i altgard så må grinde de siste 75% T_T Eller jeg kan power groupe med 2 andre. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Yay, bare 7timer 30min igjen nå! =D Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Msn da Xolaaaaan.. så æ kanj kvin te dæ der! Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Årets kaktus går til idioten som fant opp AFK shop funksjonen. 7 timer kø på Perento nå.At ikke NCsoft får fingeren ut og disabler den funksjonen asap er helt utrolig. 7 timer kø betyr at en vanlig kar med 8-16 jobb ikke får spilt spillet whatsoever. AFK shop-funksjonen _MÅ_ vekk. Den er veldig typisk asiatisk MMO, men alikevel, det hjelper ikke dersom den skaper kø. Samme her .. Jeg har sånn "et par timer her" og "et par timer der" med spilletid og da kan jeg ikke bruke de timene på å stå i kø! men hvordan skal de klare det uten å "drepe" personal shop? i dag solgte jeg stuff for 50k som level 15 Elsker crafting og elsker personal shop. Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 haha 7 timer ? 3 og halv her:P bare synd dama kommer hit rundt det tidspunktet;/ sykedag fra jobben mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå