Bulletus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg gir meg ikke ! Jeg spør om følgende ! ; 1.Hvordan er lyd-kvaliteten i spillet ? Crispy eller dull ? Har ikke noe problemer med kvaliteten selv. 2.Er musikken bra ? Tja, jeg synest ikke det er får ille, men har et par venner som ikke takler den. er vel likt alt av musikk dette. 3.Er grafikken bra rent estetisk ? Ser det håndtegnet ut eller industrilaget ? Har ikke tenkt over dette, kan ikke se no siden jeg ikke spiller, men er veldig fornøyd med grafikken. 4.Hvordan er combat ? reagerer kontrollene kjapt på abilities feks ? Føler dere at dere er med å spiller eller feks som en tilskuer ? Reagerer veldig kjapt, men husk at det lønner seg å "flette" auto attack mellom abilities for best skade 5.Er det kule monstre ? (heslige og oppfinnsomme encounters er en fryd ) Er noe helt annet enn wow, ofte nye moster så langt jeg har kommet, istedenfor å slåss mot de samme grisene hele tiden bare at de har fått en annen farge. 6.Noen som har testa litt crafting enda ? er det fett ? Jepp, crafting er ok, litt likt wow men samt litt mer gjennomtenkt. kan ikke sammenlignes med swg seff. men helt ok. 7.Liker dere looken på karakterene ? Asiatiske MMOs har en tedens til å lage homoerotiske mannlige figurer og barne-look på female chars , hvordan er dette i AION ? Har devs tatt utgangspunkt i litt mer vestlig preg ? Trodde jeg kom til å hate nettop dette, men så feil kunne jeg ta. Man kan lage ganske så unike karakterer. 8.Er det leit å spille ? Blir man ganka mye av high-lvls ? (husker med fryd første tiden i WoW hvor spenningsnivået var høyt og det kunne sitte en skummel gnom under hver eneste busk!) Kan ikke si noe ang dette siden jeg aldri har kommet meg lengre enn level 14. Hvis noen orker å svare , så blir jeg glad ! Hvis ikke , går det også greit, jeg for bare følge med på tråden i ukene som kommer ! Takker for svar ! Legger til et nytt punkt ; 9.Endel folk som har spilt siden CB sier at AION er ekstremt generisk og man må like å grinde for å like spillet, og at spillet er en resirkulasjon av tidligere spill bare nå med vinger ? Mulig ingen kan svare på dette enda siden dere ikke har kommet så høyt i lvls enda. Lykke til med AION, jeg spiller CO omdagen, så en ting om gangen. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Køene blir nok mindre mot launch. Køene er i system for å minke press på serverne mtp. antall folk som kan logge inn samtidig. Uansett kjipt å måtte vente ja. Lenke til kommentar
BMen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg får ikke til å "Aktivere" preorder itemsa? Noen skandinaviske guilds der ute eller? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 At det er køer er jo forsåvidt ingen overraskelse. Har det noen gang vært en MMO launch UTEN køer? Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 åååååå der! kom jeg inn:P etter 1 time og 43 minutter^^ Lenke til kommentar
BMen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare 1 time igjen her :/ Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette er ikke meg. Men ikke loge ut Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Har noen "hentet" sine Collectiors Edition sine items? Jeg logger på NCSOFT og der får jeg fram kun ting som kommer med vanlig Preorder, og ikke CE som jeg har.. Edit: Ok, tenkte det også, men måtte bare spørre. Takk for svar Agrophel Endret 21. september 2009 av Arrow Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 får vel ikke collectiors items før relese dagen. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Dere må vel legge til retail/CE keyen deres i kontoen når dere får den. Vi er en liten vennegjeng på Perento som heter Grilldress Geriljaen (Legion). Må hilse om dere ser oss rote omkring. Endret 21. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 noen som spiller på elyos på gorgos? vis noen har eit guild så hette eg hanna (assasin) Dere må vel legge til retail/CE keyen deres i kontoen når dere får den. Vi er en liten vennegjeng på Perento som heter Grilldress Geriljaen (Legion). Må hilse om dere ser oss rote omkring. har ein carakter på den serveren o , hette axman , joine vis de er mulig? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lett å spille når man kommer hjem fra jobb 5 og skal sitte i kø frem til 8 før man får spilt litt.... Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noname, mage, asmodian på Gorgos. Dersom noen er der osv osv.. Søker Legion som det heter på godt aion-språk. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Noen som spiller på telemachus? Asmodian tok meg 7 min å logge meg inn Endret 21. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Johnny_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lett å spille når man kommer hjem fra jobb 5 og skal sitte i kø frem til 8 før man får spilt litt.... satte meg i kø kl.19 er nå ca #600... de burde laget f.eks. 'Parento 1,2 og 3' etter 1 måned kunne man overført alle characters til Parento 1. Dette kan bli ille når spillet har release! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvordan er det med free-trail hos Aion? Er det buddy keys, eller må vi vente noen mnd'er på et trail program? Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 De har ikke annonsert noe trial-program ennå så vidt jeg vet. Mulig det blir etter en måneds tid etter launch uten at jeg skal si noe sikkert Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 likte ikke helt det crit systemet i crafting. tenkte å lage meg en våpen. koster flesk å få laga det, og jeg har kun en liten sjangse på at det skal bli et sikkerlig "våpen". Grett nokk at crafted våpen er litt bedre enn de som dropper, men er de virkelig verdt å bruke 5-6 ganger mer peng og tid på de? 3. forsøket mitt no på å få grønt våpen :s Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fikk crit på første forsøk når jeg craftet Hjelper nok å ha crafting levelen en god del over reqen til oppskriften. Tviler på at det kommer noen trial på en mnd etter launch. Når de ikke klarer å håndtere mengden med folk som har kjøpt preorder av spillet nå begynner de nok ikke å slippe in trials. Kommer nok ikke før på nyåret. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 ENDELIG et mmorpg som virkelig er bra! Jeg har den samme følelsen nå som da jeg begynte å spille Ultima Online, FFXI og WoW.. Og det er veldig, veldig lovende! Jeg er hekta allerede og jeg som ikke trodde jeg kom til å begynne på et MMORPG igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå