SuperPjokkeN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 men hvordan kan alle serverene være fulle før spiller er sluppet? eller er dette kun for å ikke oversvømme noob zona? En av grunnene ja. Skjønner ikke helt hvorfor folk klager. Dette kom ikke som noen overraskelse og husk at headstart er kun en liten gave som man ikke betaler for og da kan man ikke forvente at alt skal gå glatt fra første stund heller. Synes faktisk at NCsoft har levert jeg. Man kunne så å si logge seg inn i det klokka ble 21.00. Skjønner jo selvfølgelig frustrasjonen. Har selv ikke fått logget inn enda Ville kalle det en slags stress test. Det er en annen ting om man ikke får spilt etter spillet kommer ut om 5 dager. Så er helt enig med deg der =) Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 men hvordan kan alle serverene være fulle før spiller er sluppet? eller er dette kun for å ikke oversvømme noob zona? En av grunnene ja. Skjønner ikke helt hvorfor folk klager. Dette kom ikke som noen overraskelse og husk at headstart er kun en liten gave som man ikke betaler for og da kan man ikke forvente at alt skal gå glatt fra første stund heller. Synes faktisk at NCsoft har levert jeg. Man kunne så å si logge seg inn i det klokka ble 21.00. Skjønner jo selvfølgelig frustrasjonen. Har selv ikke fått logget inn enda haha, dobbelmoral Joda, headstart kostet oss ingenting på en måte. Har jo betalt 50 kr da. Som igjenn vi fikk rabbat (hos CDON idet minste) ved kjøp av spillet. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Der var jeg hjemme fra jobb, og må stå i 4timer kø selv xD Jeg rakk nesten lvl 7 på jobb! Var faktisk servern høyeste lvl på 6 Og den første som sa noe i General chatt Endret 20. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Der gikk plutselig timeren fra 1 time og 45 til 2 timer og 30. Fortsatt 1700 foran meg i kø hehe. Får ta et par timer på øyet da Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) måtte restarte PC'en, og vips jeg er 789 av 789 Noen som vil anbefale en TV-serie eller? Liker action/gåter/spenning/fantasy ting, aka supernatural, Heroes, osv. også blant annet house, eureka osv. må jo vente noen min Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 700? Hvilken server er du på ? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) 700? Hvilken server er du på ? den heter Telemachus Er ganske fornøyd med serveren, pga folk prater engelsk i general ER det viktigste for meg, at folk prater engelsk ^^ EDIT: måtte logge ut gjenn, og velge server på nytt husker ikke navnet. bak i køyen igjen Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er selv i 360 i que ;D Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det står 3101 der? Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Antar at det er dumt å slette en char og lage ny i disse bug-fulle tider? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det står 3101 der? Jau, men ikke jeg så tatt dette bilde! Bestilte meg Intel SSD mens jeg venta og! Endret 20. september 2009 av Agrophel Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvordan går grindinga ? Er Aion morsomt ? Dere som ha spilt litt nå ; FORTELL !!! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har spillt i et par måneder allerede ;-) Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Der ble jeg disconnectet fra servern. Tror det NCSoft greiene gikk ned. Flere som ble DCed? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jepp, ble disca jeg også -.- Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Der ble jeg disconnectet fra servern. Tror det NCSoft greiene gikk ned. Flere som ble DCed? Mhm, håper serveren kommer opp igjen snart. Har planlagt å spille nesten hele natten Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg også Serverne er oppe igjen, 900 i kø bedre enn 3000 ^^ Endret 20. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 disse polaker og italienere irriterer meg, prater deres morsmål -_- skal flytte fra serveren min. Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 lvl 3! sove nå, jobb... pokker jobb:P Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heiv meg på Elyos siden på Perento... Siden det tydeligvis var ganske mange norske der. Kaller meg Novacrash med Mage'n og Zenshiro med Scouten, men hva er dette med at man ikke kan legge til folk i vennelista om dem er offline? Litt teit egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå