Agrophel Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ser 2 tabber her: *Alt for lite servere. *Du starter ikke mmog spill i EU kl 21.00 på søndag, Det er tid aller mest spillere på. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lurer på en ting, er det noen servere som IKKE har noen ventetid? Lurer på om vi som har ventetid, bare har vært uheldige med server valg.. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Der kom eg inn! Hang in there - there is hope Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Der kom eg inn! Hang in there - there is hope håp for de som har allerede har en char innpå der:P ikke håp for de som vil lage en..:/ satser på at ting bedrer se utover kvelden/natta Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) jeg er Nr 82 av 750 spillere! er en del som venter i kø! edit: 69! kan jo trøste oss at det går fort frem i køen da Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Burde i det minste få lov til å stille oss i kø selv om køen er på over 2000. Jeg stod å spammet join server i 5-10min og fikk kommet til køen. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 2040 i kø på serveren her...for en halvtime siden var det en halvtime til jeg skulle joine Nå etter en halvtime er det 44 minutter...mmm Dette går fremover gutta! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 1400/1999 her, på Gorgos som asmodian. Planen var egentlig elyos på Perento men kom ikke inn på server køen engang Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 forbanna møkkaspill.. (vet ikke spille sin skyld men men..) Kom inn i spillet, spillte litt men fant ut at jeg ikke likte karakteren jeg laget, tok derfor å slettet den og laget en ny. etter jeg var ferdig å lage min nye karakter fikk jeg denne beskjeden: Failed to create the character. Jeg ventet litt og prøvde på nytt uten hell, tok meg en røyk og når jeg kom tilbake hadde jeg dotte ut av spillet, når jeg startet opp igjen kommer jeg ikke inn igjen på serveren. etter litt venting kommer jeg inn igjen men no får jeg beskjed om at det er for mange asmo på den serveren og må rolle den andre faction. Konge start. "oppgitt". Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) litt brukerfeil der Mystycon Det ordner seg da! Bare første dagen. Funker bra her i Tele-serveren, kom inn og fikk sett meg rundt. tok ca 15 min å komme in. nå er jeg usikker på jeg jeg vil rolle warrior -gladiator eller assasin <_< fortsatt ikke klart å bestemme meg Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ding lvl 5 Serveren er full og det er 4000 i kø hører jeg? xD Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 litt brukerfeil der Mystycon Det ordner seg da! Bare første dagen. Funker bra her i Tele-serveren, kom inn og fikk sett meg rundt. tok ca 15 min å komme in. nå er jeg usikker på jeg jeg vil rolle warrior -gladiator eller assasin <_< fortsatt ikke klart å bestemme meg joda.. men no får jeg ikke rolle asmo på den serveren lengre. og hvem vet hvor lang tid det vil ta å balansere ut servern Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Var selv inne å fikk spillt til lvl 3, tok å relogget (av en eller annen dum grunn) nå må jeg vente i ca 1 time og 30 min for å komme inn igjen Endret 20. september 2009 av Berg Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hehe, det er en million folk som sloss on quests iaf... Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) 1780/3000 que på perento fixer pizza men jeg venter Endret 20. september 2009 av Agrophel Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 men hvordan kan alle serverene være fulle før spiller er sluppet? eller er dette kun for å ikke oversvømme noob zona? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 1780/3000 que på perento fixer pizza men jeg venter oO skal aldri logge ut jeg! Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 1780/3000 que på perento fixer pizza men jeg venter oO skal aldri logge ut jeg! Haha, jeg tenker samme tanken selv. Kom inn med en gang serverne ble startet. Er lvl 6 nå. Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En ting som irriterte meg litt. Hver gang jeg alt tabber ut og blir borte i en liten stund (5 min tops) så slår spillet set av (uten feilmeldinger eller noe) og jeg må starte på nytt. Noen som har det problemet eller? Lenke til kommentar
RC83 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) men hvordan kan alle serverene være fulle før spiller er sluppet? eller er dette kun for å ikke oversvømme noob zona? En av grunnene ja. Skjønner ikke helt hvorfor folk klager. Dette kom ikke som noen overraskelse og husk at headstart er kun en liten gave som man ikke betaler for og da kan man ikke forvente at alt skal gå glatt fra første stund heller. Synes faktisk at NCsoft har levert jeg. Man kunne så å si logge seg inn i det klokka ble 21.00. Skjønner jo selvfølgelig frustrasjonen. Har selv ikke fått logget inn enda Endret 20. september 2009 av Helmers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå