EWJ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Heisann Ok, nå er jeg forvirret her og håper noen kan gi en aldri så liten hjelpende hånd. Kjøpte først den 50kr's saken på CDON.... AION™ PRE-ORDER heter den. Idag gikk jeg til innkjøp av Aion: The Tower of Eternity CE Digital Preorder i håp om at det bare var å laste ned og kjøre på med engang. Siden headstart var liksom en av greiene du fikk ved å kjøpe den. Men eneste jeg fikk når jeg bestilte Aion: The Tower of Eternity CE Digital Preorder var muligheten til å laste ned game manualen. Så er det noen som kan forklare meg litt nærmere hvordan det her egentlig fungerer? Er det noe galt med CDON siden jeg ikke får noen key ? Håper noen av dere kan gi meg en liten rask hånd, for jeg vil gjerne igang, hehe. På forhånd takk Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du må laste ned klienten fra siden til aion, fileplanet elns.. Open Beta klient funker, den patcher opp Du får ikke lastet ned klienten fra CDON før 23. og kan ikke bruke den før 25. Lenke til kommentar
EWJ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du må laste ned klienten fra siden til aion, fileplanet elns.. Open Beta klient funker, den patcher opp Du får ikke lastet ned klienten fra CDON før 23. og kan ikke bruke den før 25. Aha, så jeg spiller bare videre på samme client når spillet kommer ut? Eventuelt så får jeg beholde mine characters? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Ja, når spillet er ut så adder du bare den nye cd-keyn du får til game accounten din på account mn management om du skjønner Endret 20. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
EWJ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, når spillet er ut så adder du bare den nye cd-keyn du får til game accounten din på account mnagement om du skjønner Skjønner Så jeg spiller til og med hele spillet etter release på samme client som jeg allerede har lastet ned altså og spilt open beta på? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er jeg usikker på, men den 23. har du jo god tid til å laste ned den nye, eller om du har kjøpt en fysisk kopi så får du vel det i posten den 23. Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Får F*** meg ikkje kjøpt acount H*L*E*E Endret 20. september 2009 av Kåre-André Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får F*** meg ikkje kjøpt acount H*L*E*E Du venter med å kjøpe account til nå? O.o Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fett å se at det er såpass mange som skal på Perento! Er på Asmodian-siden Samme navn som her inne. Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får F*** meg ikkje kjøpt acount H*L*E*E Du venter med å kjøpe account til nå? O.o Ja , vore mye drit so har hindra meg Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 lol server s full 1200/2001 position in queue Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Perento alt for full :/ Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) "You can not connect to the server because there is too many users right now" Sigh... Skuffende av Aion Endret 20. september 2009 av totty Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) skuffende, skuffende, skuffende. SKUFFENDE. Serriøst, klarer de ikke håndtere folk som har forhåndskjøpt ?! Det må jo da bli enda verre for folk som kommer til å kjøpe spillet @ brukermassen øker. Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "You can not connect to the server because there is too many users right now" Sigh... Skuffende av Aion Kanskje men ikke overraskende Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 slenger meg på den.. skuffende ja.. de burde vertfall forutsett dette litt ivertfall? Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fikk laget meg char på Perento - asmo så skulle madammen gjøre det samme men da var det visst fullt, er det bare serveren som er full for øyeblikket eller får hun ikke laget der? Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fikk laget meg char på Perento - asmo så skulle madammen gjøre det samme men da var det visst fullt, er det bare serveren som er full for øyeblikket eller får hun ikke laget der? tipper servern bare er full for øyeblikket, får sikkert lagd en når ting roer seg.. håper jeg, tenkt å lage char der jeg også, lagde en tidligere idag, men det var på feil server:P Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) slenger meg på den.. skuffende ja.. de burde vertfall forutsett dette litt ivertfall? enig her! kan jo på en måte se på antall kjøpte forhåndbestillinger, dette gir en indikasjon på hvor mange folk man kan forvente på headstart. Er liksom ikke noen tall man må ta fra løse luften. De kunne lett ha forebygget dette her. Det avhenger selvsagt at de har nå kapasitetsproblemer da, ikke noe andre tekniske komplikasjoner. Man må jo også ikke glemme, at spillet har vært ute i andre deler av verden, jeg får en følelse at de nesten har blitt tatt med buksa nede.. opplever jeg slik igjenn, la oss si, neste uke. Da kan de se langt etter min månedsbetaling. Nå står jeg i kø, tele@ server nr 355 ventetid ca 12 min. Update: er nr 197 av 530 ! Morsomt at folk må vente mer enn meg. Endret 20. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 smud at dem ikke har nok servere da, typisk slikt. Burde da vite hvor mange som har preordret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå