MysticoN_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 selv sliter jeg mellom gladiator og chanter. både liker og miss liker begge. og en del av meg sier at jeg bør ha en rdps, av erfaringer fra andre mmo. men men. Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 betan stengt? kommer ikke inn lengre. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Alle serverne har vært nede en stund. Ca alle servere er oppe igjen bortsett fra loginservern til europa, uheldigvis. Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hehe, det hjelper jo lite pokker da.. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal spille chanter eller gladiator. grunnen til at jeg spiller beta var at jeg skulle teste spillet og finne ut av klasse valget... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ny patch som blir lagt til. Serverene er nede inntil videre Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) når på søndag er det betan avsluttes`? Endret 13. september 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Open beta slutter mandag 09.00. Du kan lese meir her. Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ahhh, det blir nok gladiator, eller spiritmaster på meg ja. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ehm...tar spillet 9GB? Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ehm...tar spillet 9GB? Tar ikke det 15GB da ? Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Aionmappa mi er nå på 11,5 giga, men en god del screenshots også Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Endret 13. september 2009 av Kåre-André Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Side 59 her på forumet har jeg lagt ut en torrent link, trur det er 4 eller 5 posten på siden Men betaen slutter i dag så har ikke stort med tid Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Spørs akkurat hvor du kjøper det. Endret 13. september 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Beta keys om noen enda trenger. Får bare spille til imorgen tidlig, men alikevel. Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Side 59 her på forumet har jeg lagt ut en torrent link, trur det er 4 eller 5 posten på siden Men betaen slutter i dag så har ikke stort med tid Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Spørs akkurat hvor du kjøper det. Gamezone.no Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 aion mappa mi er på 14.9 gig og jeg er enda ikke ferdig med å laste ned den siste patchen Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Side 59 her på forumet har jeg lagt ut en torrent link, trur det er 4 eller 5 posten på siden Men betaen slutter i dag så har ikke stort med tid Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Spørs akkurat hvor du kjøper det. Gamezone.no Trur nokk du får dvd hjem i posten fra dem ja. Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Side 59 her på forumet har jeg lagt ut en torrent link, trur det er 4 eller 5 posten på siden Men betaen slutter i dag så har ikke stort med tid Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Spørs akkurat hvor du kjøper det. Gamezone.no Trur nokk du får dvd hjem i posten fra dem ja. Takk, da vet jeg det Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 selv sliter jeg mellom gladiator og chanter. både liker og miss liker begge. og en del av meg sier at jeg bør ha en rdps, av erfaringer fra andre mmo. men men. Gladiator er bra og har AoE men jeg spilte denne klassen i CB og så at du må ha med deg mye hp pots. Chanter er melee/healer spiller det nå.. liker den mye bedre. Du kan få ganske bra DpS på chanter fra lvl 19 (en ny chain skill). Finnes det en god .torrent-fil jeg kan laste ned klienten fra? Tar så jævla lang tid med vanlig nedlastning. Side 59 her på forumet har jeg lagt ut en torrent link, trur det er 4 eller 5 posten på siden Men betaen slutter i dag så har ikke stort med tid Aion kommer i kover vist jeg bestiller det sant ? Har hørt om at det bare går and og laste det ned . ? Spørs akkurat hvor du kjøper det. Gamezone.no Trur nokk du får dvd hjem i posten fra dem ja. Takk, da vet jeg det Fikk bekreftelse får 14 dager siden at den er i min postkasse den 23 (Har colecter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå