firberblad Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gameguard er faen meg det verste drittet som noensinne har eksistert... Du har min støtte og sympati Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Har du problemer med GameGuard kan du prøve dette. Det hjalp for meg. Jeg har en lvl 6 Priest på Thor serveren. Edit: Karakteren min heter Laula og er nå lvl 9. Endret 7. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som kommer seg inn? "Cannot connect" etter jeg har Godtatt avtale greia.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gameguard er faen meg det verste drittet som noensinne har eksistert... Veldig enig i det. Sitter å spiller så får jeg plutselig beskjed om at gameguard har stengt seg. om jeg velger å ikke trykke OK så tar det vel 10min så stenger det seg. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er mange fixes for dette, jeg hadde det slik før også.. bare ork å lete litt så finner dere alltid en løsning Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan er spillet? Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Serveren gikk ned for en liten stund siden og jeg kan ikke logge inn mer, flere som har det prob? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kommer inn jeg. Trengte to forsøk, men dog. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Spiller på amerikansk server jeg siden jeg regga meg på fileplanet.. usj altså, ekstremt laggy der desverre, og ikke bare for meg, kan jo hende det hjelper etterhvert da Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 server nede eller? får bare "unable to connect to autorization server" Vart overrasket over spillet, gikk inn i spillet med en formening med at jeg mest sansynelig aldri kom til å spille dette spillet, men ser ut som jeg kommer til å kjøpe det no. En ting jeg savner er Hybrid/support klasser som shaman, druid, bard, monk osv osv. Tror jeg kommer til å spille Ranger som main og kanskje en gladiator som alt. noen som vet hvor bra dps en Chanter kan gjøre vist "speccet" for det? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ser det er en Norwegian channel som man kan joine ingame. Er den oppe å går eller?. Prøvde å joine den og fikk beskjed om at jeg hadde allerede joinet den når jeg prøvde å joine den på nytt igjen. Men jeg ser ingen Norwegian kanal i chatte vinduet da. Eller er ikke Norwegian kanalen aktiv i beta testingen selv om den er der eller?. Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Får flere random error og spillet slåes av og du må starte det på nytt? Skjer ca etter et par times spill og begynner å bli ganske irriterende Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal spille :s Hvor god kan en melee chanter bli? lyst på hybrid:p Endret 8. september 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har ikke noen problemer Elsker det så langt Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 er du chanter allerede? Er det mye forskjellig å gjøre? kan du beskrive litt mer hvordan hverdagen din (ingame) er? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg spillte chanter i closed beta. Ble lvl 20 og gjikk rundt med shield og mace. Kunne ta opp til 5 mobs om gangen og gjorde en del dps. Men etter å ha spillt gladiator en liten stund innser jeg at Chanter har lavere dps enn andre dps klasser. Mer moderat dps med healing, buffing og mer defence. Chanter er en fin hybrid klasse som kan litt av hvert bortsett fra å tanke. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen flere som sliter med massiv lag selv klokka 8 om morran? Tar opptil 30sekunder før jeg får opp quest vinduet til første npcen i spillet. Tar jeg en /ping får jeg 200ms Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Heisann Er det noen som har en public beta key jeg kunne sniket ? Lastet ned og patchet, hadde våre veldig flott. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har en formening om en av disse laptopene vil klare å kjøre spillet. Er ikke ute etter super performance, bare akseptabelt spillbart på low/medium settings. Noen som kjører spillet på noe realitivt i nærheten av disse oppsettene? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har ikke kommet inn siden i går kveld. Prøvde ca klokka 23:30 og sju i dag tidlig, men det gikk dårlig gitt. Noen andre som har slitt med å komme inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå