EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvorfor når alle andre spiller på Thor? Jeg er NerdRage på Thor btw! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er Jonas på Thor. Men serveren røk, dessverre :< Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis flere her er på Thor serveren, da kommer jeg dit neste gang jeg logger på. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Den er oppe igjen! Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er på thor selv, men ikke online atm Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 JEg er på usa servern tror jeg fikk den type betakey, er laggy som faen er det noen dere andre merker og? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Etter en uke fikk jeg endelig lasta ned klienten og installert, nå sliter jeg veldig med gameguard... først fikk jeg ikke laga karakter for gameguard avsluttet plutselig, og da spillet med. Ista kom jeg meg inn i spillet og skulle til å ta min første quest da akkurat det samme skjedde igjen... Noe ideer? Edit: Det er en gameguard error, men får ingen hint om hva som skjærer seg. Endret 6. september 2009 av Terjee Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 En liten oppdatering for dem som vil vite. Jeg har nå laget meg en ny character på Thor serveren nå, og jeg heter Fatality der. LOL, kunne ikke bruke navnet Fatal1ty siden det kom opp at det var invalid character name. Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 @ Terminator 3 Fint da. Hyggelig at det gikk kjapt for deg å få key og. Vet ikke om det blir noe spilling i kveld. Men skal kikke etter deg. Servern er vel oppe nå helt til 13 September vel. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tror jeg får vente litt til med å spille hehe...kunne ikke klikke på quest npcen akkurat nå Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tror jeg får vente litt til med å spille hehe...kunne ikke klikke på quest npcen akkurat nå Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jeg er Shwang på Thor (Elyos - Mage) Add meg så kan vi game sammen om du er keen. Jaja, jeg rakk å bli lvl 8 nesten 9 før de tok ned servern. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Spiller på Thor. Spillet ser ganske bra ut og flyter bra. Litt lagg av og til, men ikke mye. Skal prøve de forskjellige klassene og blir kjent med basic gameplay. Er så langt ikke plaget med gameguard. Heldigvis. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Håper det kommer egne servere til tyske spillere. General chat gjer meg sprø! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Til de som har vista og problemer med Gameguard, det hjalp for meg å slå av UAC! Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 I Windows 7 måtte jeg kjøre spillet som admin, samt slå av firewall og anti-virus. Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 ingen problemer med win7 og aion. alt jeg trengte å gjøre var å dobbel klikke ikonet. Levlete opp en mage og en scout til level 5 no, dæven hvor mye enklere det er å være mage.. mer skade og ranged. viser bare hvor imba RDPS er i forhold til MDPS. håper det blir "jevnere" seinere i spillet da. Noen som har ei god info site om aion? laget en char på castor. spiller dark side og nicket er Draci vist noen vil game. fikk ikke laget character på Thor. sto at jeg hadde en good guy der så jeg kunne kun lage flere good guys character. Dette var før jeg laget noen character på noen serevers... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 ingen problemer med win7 og aion. alt jeg trengte å gjøre var å dobbel klikke ikonet. Levlete opp en mage og en scout til level 5 no, dæven hvor mye enklere det er å være mage.. mer skade og ranged. viser bare hvor imba RDPS er i forhold til MDPS. håper det blir "jevnere" seinere i spillet da. Noen som har ei god info site om aion? laget en char på castor. spiller dark side og nicket er Draci vist noen vil game. fikk ikke laget character på Thor. sto at jeg hadde en good guy der så jeg kunne kun lage flere good guys character. Dette var før jeg laget noen character på noen serevers... prøv den offisielle wiki`en ? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gameguard er faen meg det verste drittet som noensinne har eksistert... Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er serverne nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå