Error Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så open-beta er ikke open, og min nedlasting er totalt waste? <_< Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har du beta eller preorder key stikker du innom HER Får ikke oppe den URLen jeg :S Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Error, ja, om du ikke vil betale 30kr for en key Nei, er heavy load på NCsoft sinde sider.. nede hele tiden :/ Endret 6. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kunne vært greit å huske login i går... *hinthint* Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Error, ja, om du ikke vil betale 30kr for en key Nei, er heavy load på NCsoft sinde sider.. nede hele tiden :/ Hmmm, hvis det er en plass jeg kan betale 30 kr for å få en key, så link meg den siden . Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Man kan og få kjøpt en rimelig beta nøkkel her, bare for å få prøvd det. Kun 30 norske kr, og en seriøs site. smile.gif http://www.offgamers.com/aion-the-tower-of...eu-cp-71358.ogm Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 irriteredne får ikke lagt inn betanøkkelen ;/ Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hm tar det tid før man får bruke username sitt? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da kom jeg meg inn å fikk endra passord, står i kø på Thor nå! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jaja, kjøpte meg no hvertfall en Beta key til 30 kr. So, i'm game . Høhø, vil bli en litt annen spill opplevelse enn EVE Online dette heh . Har nå Status: Verifying på denne OffGamer siden. Håper det ikke tar 2 dager å Verify'e at jeg kjøpte en key. Endret 6. september 2009 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jeg får beskjed om at username og passord ikke passser sammen det er feil, er dette en kjent feil? Lenke til kommentar
Sepo_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde samme problemet, Zarachas, men etter å ha prøvd noen ganger så funka det. Virker som om login serveren er overbelastet eller noe. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har prøvd lenge nå :/ Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 @Terminator 3 Skulle ikke gjøre det, når jeg kjøpte key, så tok det bare 15-30 min, så hadde de mailet meg key'en. De har 24/7 service, og live chat, hvis du trenger hjelp, eller for spm. @ Zarachas Mulig du må inn på Nc soft account side og forandre passord, det måtte jeg midtveis i den lukkede betaen. Fikk da mail om dette fra Nc soft. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) @Terminator 3 Skulle ikke gjøre det, når jeg kjøpte key, så tok det bare 15-30 min, så hadde de mailet meg key'en. De har 24/7 service, og live chat, hvis du trenger hjelp, eller for spm. @ Zarachas Mulig du må inn på Nc soft account side og forandre passord, det måtte jeg midtveis i den lukkede betaen. Fikk da mail om dette fra Nc soft. står at jeg er klar for det forandret også passordet mitt, men kan være fordi jeg akkurat signa opp og fikk en key? Kan virke som AD servern ikke er oppdatert enda, siden jeg hverken får laget forumkonto eller logge inn på spillet Endret 6. september 2009 av Zarachas Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det er vel her her du må opprette account. Og så laste ned og installere Nc launcher. Er det det du har prøvd? https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/playncCreate.pl Og når du har registrert deg her. Må du registrere beta nøkkelen med Aion, deretter kan du spille. Endret 6. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Tar det lang tid før det blir registrert? Sitter spendt og venter på det Edit: Altså at accounten er registrert, kan gå inn på den men kan ikke endre passord, logge in etc til den er verified Endret 6. september 2009 av Syncz Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Server shutdown :o Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 @Terminator 3 Skulle ikke gjøre det, når jeg kjøpte key, så tok det bare 15-30 min, så hadde de mailet meg key'en. De har 24/7 service, og live chat, hvis du trenger hjelp, eller for spm. Hei, alt er i orden nå. Har nå spilt Aion i ca 30 minutt. Jeg er på Urtem serveren og kaller meg for Ragnarok . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå