rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Der er EU login oppe, men jeg får bare beskjed om jeg ikke har betalt :/ Mhm, jeg får akkurat det samme beskjeden. Jeg håper serriøst ikke at vi faktisk må betale for å kun være med på OBT.. Akkurat det der er bad hvis det er slik.. Så lenge du har key så går alt bra. Ah, ok. Nice å høre, keke. Begynte å lure litt xD. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://img141.imageshack.us/img141/8385/aion0127.jpg !! VELG NYS SERVER! NUH! I VOTE FOR THOR! second that! Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 THOR! Login-server er forøvrig nede igjen for å fikse "payment"-greia. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg velger også Thor, kunne godt tenkt meg å spille med andre nordmenn. Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da blir det Thor - Elyos! =) hehe. Lenke til kommentar
CrownClown Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fett. Da roller vi thor alle sammen ;P Lenke til kommentar
Tallstagg Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Squirrel Tribe kommer til Thor.. ^^ Lenke til kommentar
Tallstagg Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Thor enda ikke oppe... >.< Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Thor server er nede for meg hehe Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk BSOD når jeg skulle launche Aion - "dump_wmimmc.sys". Kjører Windows 7. Etter litt googling ser det ut som om GameGuard er problemet.. :< Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 De åpner server litt etter litt får å få fylt opp de første serverne tenker jeg. De ville jo kontrolere hvor folk lagde chars og hvilken klasse de lager sånn at de får balansert før release. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Får bare problemer med gameguard her også. Leter etter løsning. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Får bare problemer med gameguard her også. Leter etter løsning. Si ifra hvis du finner noen løsning.. leter jeg også :z Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk ikke BSOD nå!! RÅTT. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 tror jeg venter noen timer med å prøve å spille gitt...kan nesten ikke se quest npcene pga overbefolkning i start sonene Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Tror dette er eneste fiksen til gameguard problemet... Får se om den virker. :rolleyes: Edit: Ser ut som den virket. Sålangt... Edit2: Sålenge varte den moroa Fikk laget meg en char og sett game world så kom meldingen frem igjen. Edit3: Merkelig. Har spilt en stund nå. Kom opp noen meldinger om at spillet ville lukkes pga gameguard men trykte dem bare vekk og fortsatte. Endret 6. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Spørsmål. Er denne open beta testingen bare for dem som har forhånds bestilt Aion?. Altså dem som bestiller Aion får jo en key når dem har kjøpt Aion nå så. Eller var den key'en bare for closed beta testingen?. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 heter forøvrig Underdog på thor serveren Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er bare for folk som har key ja, fra giveaway eller pre-order Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå