rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 OMG! det er 18:05 for meg nå! Det burde serriøst være aktivert nå. http://kindred.aion.tv/status/ er f*** meg nede jo! BWAH! Jeg klikker serriøst hvis det kommer opp med melding at OBT ikke blir aktivert i dag og utstatt. Da blir det Fregion folkens! =) Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 får bare håpe det ikke blir like lenge å vente som på AoC launchen.. Lenke til kommentar
IsNoGoOd- Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 er ikke det 1900 det starter da? Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Alle velger Fregion om den er der? Fine, da gjør vi det. Ikke så viktig hvilken server vi velger, men alltid greit å samles Nedtelling står på ca 13 min i skrivene stund Edit: oisann, den teller oppover ja. Hehe Endret 6. september 2009 av Tonbo Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Dere forventer for mye av mmorpgs Alltid sånn her.. Men den telleren teller oppover nå btw.. 13min over tia altså Endret 6. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har vært litt med på den lukkete beta testen, og da har de startet 21,00, hver gang. Kanskje serverene heller ikke denne gangen, er oppe før. Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Umm.. yeah den teller oppover så sykt og den vil ikke slutte =( hehe. Jo foresten velg Elyos! Tror jeg kommer til å velge en Mage å starte med elno. Hmm, USA har 2 servere oppe nå jo! http://kindred.aion.tv/status/ Kom igjen la oss fra Europa game da! Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Var bekrefta 18.00 CEST, men ikkje uvanleg dette her. Btw, dei to USA serverane har vore merka som åpne lenge. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 USA har alltid to server oppe å går. Friends and family beta har jeg hørt rykter om, men det kan vel være hva som helst. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så de på Fregion spiller som Elyos, og vi velger ut en annen sever for andre rasen? Eller? Dere som bestemmer Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Der er EU login oppe, men jeg får bare beskjed om jeg ikke har betalt :/ Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Der er EU login oppe, men jeg får bare beskjed om jeg ikke har betalt :/ Mhm, jeg får akkurat det samme beskjeden. Jeg håper serriøst ikke at vi faktisk må betale for å kun være med på OBT.. Akkurat det der er bad hvis det er slik.. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Selv om påloggins serveren er oppe er det ikke sikkert de har activert sånn at spillere kan logge på. De tester det sikkert litt før de åpner for det. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 på den der countdownen står det at ncsoft kunne velge å slippe inn noen om gangen.. å bare ikke aktivere alle kontoene med en gang.. Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så de på Fregion spiller som Elyos, og vi velger ut en annen sever for andre rasen? Eller? Dere som bestemmer Egentlig helt det samme xD hehe. Grunnen til at jeg sa Elyos er fordi jeg skal spille med en venn av meg og han har sykt lyst å spille som Elyos xD hehe. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://twitter.com/aion_ayase Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://irc2go.com/pjirc/?net=QuakeNet&...n&nick=NICK For ferskere info Lenke til kommentar
Tallstagg Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nu ser det ut som auth servern gikk ned igjen.. -.- Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Der er EU login oppe, men jeg får bare beskjed om jeg ikke har betalt :/ Mhm, jeg får akkurat det samme beskjeden. Jeg håper serriøst ikke at vi faktisk må betale for å kun være med på OBT.. Akkurat det der er bad hvis det er slik.. Så lenge du har key så går alt bra. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) De fikser den betalings greia nå! VELG NY SERVER! NUH! I VOTE FOR THOR! Endret 6. september 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå