TheScorp Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 EDIT: Står når jeg åpner spillet at "We're sorry, but this account does not have access to Aion" eller noe lignendes. Av naturlige grunner, siden den ikke blir aktivert for innlogging før torsdagkveld ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men betaen starter vell ikkje før fredags kvelden kl 21? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 På deres hjemmeside står det værtfall følgende "The next Aion closed beta event is coming your way on July 2-6, 2009. Enjoy a long weekend of fun in Atreia as testing concentrates on first 20 levels of the Elyos and Asmodians."Og her er linken dit for de som ønsker å se det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså! Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså! Husk at dette er en beta og at "alt" moroa ligger i Abyss(pvp området) som du ikke har tilgang til. Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men betaen starter vell ikkje før fredags kvelden kl 21? Torsdag kl 21:00 starter det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Står fredag 3 juli i konkuranse posten til gamer. Men hade jo vert greit om det starter i kveld Lenke til kommentar
Alfalfa_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Huff, noen fæle feilmeldinger som popper opp. .............The memory could not be "read"......... Alf Problemet var at det hele tiden poppet opp en feilmelding som førte til at spillet ble lukket ned, og fjernet jeg feilmeldingen og hentet opp spillet igjen (fra bunnlinja på PC'en) så dukket feilmeldingen opp igjen og lukket ned spillet igjen osv osv..... Løsningen var å ikke trykke vekk feilmeldingen og heller trekke den helt til siden på skjermen og deretter hente frem spillet igjen. Nå lyser innloggingssiden innbydende mot meg hele dagen Poengen med å trekke feilmeldingen helt til siden er at dersom du trykker på det punketet på skjermen feilmeldingen ligger, selv om den ligger "bak" spillet så dukket den frem igjen og lukket ned spillet. Ja jeg vet at dette var uinteressant for de fleste men ville bare nevne det dersom noen andre slet med samme problemet . Alf Endret 2. juli 2009 av Alfalfa Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså! Husk at dette er en beta og at "alt" moroa ligger i Abyss(pvp området) som du ikke har tilgang til. Vært i en haug med beta tester tidligere så det går bra Ah...så det området er stengt...skal i all ærlighet si jeg ikke vet alt for mye om spillet men det er vel ikke "basert" på pvp? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså! Husk at dette er en beta og at "alt" moroa ligger i Abyss(pvp området) som du ikke har tilgang til. Vært i en haug med beta tester tidligere så det går bra Ah...så det området er stengt...skal i all ærlighet si jeg ikke vet alt for mye om spillet men det er vel ikke "basert" på pvp? Jo spillet er pvp fokusert eller pvpve som de kalles her siden du har 2 factions og en npc faction som slåss om kontrol i pvpve området(Abyss). Du kan level fra 1-50 og skaffe alt du trenger uten å dra til abyss og pvpe men du vil gå glipp av det meste av spillet. Endret 2. juli 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ah...skjønner. Vel det skal bli artig å få teste spillet...er litt små syk på å finne et nytt bra mmorpg spill til å forsvinne inn i noen år...hehe! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) her er et lite verktøy kindred på aionblah lagde, der du kan se servere , login server og tid til neste event http://kindred.aion.tv/status/ Endret 2. juli 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) her er et lite verktøy kindred på aionblah lagde, der du kan se servere , login server og tid til neste event http://kindred.aion.tv/status/ Kjempe bra verktøy MrDarkey takker så meget for link Endret 2. juli 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) bare hyggelig, skulle ønske jeg kunne lagt verktøyet rett inn her på forumet men :< Endret 2. juli 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Står fredag 3 juli i konkuranse posten til gamer. Men hade jo vert greit om det starter i kveld Dette er tat fra beta forumet: --- Coming Next --- The next coming NA & EU Beta event for Aion is currently scheduled as follows: July 2 -July 6. --- On the Horizon --- Closed Beta Event #4 - July 17 - July 20 Focus: Elyos and Asmodian levels 1-25 Closed Beta Event #5 - July 31 - August 3 Focus: TBD Closed Beta Event #6 - August 14 - August 17 Focus: TBD --- CEST = Central European Summer Time (Madrid, Paris, Stockholm, Berlin, etc.) BST = British Summer Time (London, Brighton, etc.) PT = Pacific (Summer) Time (Seattle, etc.) Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er det noen som har en guild på gang til Aion? Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er det noen som har en guild på gang til Aion? Jeg har en... men er ikke laget i spillet enno... forumet er oppe... bruk linken in mitt sign Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Får ikkje logget inn her. Så betaen må starte i morgen. Får bare Disconected From Server når eg prøver og logge inn. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 startet klokka 9 men ser ut som EU serverene sliter litt med login Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Derfor sitter du aldri å venter akkurat når det starter, men drøyer det noen timer. Gammelt jungelord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå