EpicNerd Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hva er det du snakker om? Jeg skrev nettopp at WoW ikke var casualvennlig i starten, da kunne man nemmelig ikke skaffe de beste epicsa uten å raide mye med de beste guildene på serveren. Casualvennlig betyr for meg at man kan skaffe noe av det beste gearet i spillet uten å måtte bruke mange timer på det. Altså, casuals kan også gjøre det bra endgame, noe de ikke kunne det første året Endret 25. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det finnes da ingen mmo som gir deg de beste epicsa "gratis"? Hva er poenget da... At et spill er casual vennelig betyr jo bare at det er greit å spille for en som ikke spiller like mye som andre. Trenger ikke Epics for å spille normalt.. Det beste pve og pvp gearet er selvsagt kun for dem som spiller mest ellers hadde vel ingen giddi å spillt. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Ja, akkurat.. greit å spille for de som ikke spiller så mye, for de får nemmelig skaffet seg gear som ikke er langt unna det beste ganske så enkelt Noe de IKKE gjorde før.. det er det som er poenget mitt! Man er fremdeles ganske avhengig av gear i WoW, uansett hva man skal gjøre, det er bare mye enklere å skaffe nå enn før. Endret 25. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Casualvennlig for min del betyr at hvis du har en time å spille, kan du logge på, å spille, og få gjort noe, på en time. I EverQuest, som er mitt favoritt mmorpg gjennom tidene, var det umulig når du kom oppover mot max nivå for de fleste klasser. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Og når du skriver få gjort noe mener du da å forbedre karakteren sin? Nemmelig ved å skaffe gear? Uansett om det er PvP eller PvE Men nok om WoW, her skal det diskuteres Aion! Endret 25. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Og når du skriver få gjort noe mener du da å forbedre karakteren sin? Nemmelig ved å skaffe gear? Uansett om det er PvP eller PvE Men nok om WoW, her skal det diskuteres Aion! Skulle til å skrive det samme, tror de fleste av oss her inne driter i hva dere mener er casuals eller ikke. Her snakker vi om Aion, ikke WoW. Er utrolig irriterende å lese masse søppel poster som ikke har noe med Topic og gjøre når man kommer inn på tråden for å lese om Aion Endret 25. juni 2009 av thyraven Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Om noen overhodet er interessert deler eurogamer.net nå ut Aion beta keys til neste event. nærmere 400 igjen nå når jeg så. Lenke til kommentar
Hiri Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Konamixx....kunne du ha linket den siden? (selv om det er sikkert ingen igjen men læll) Endret 26. juni 2009 av Hiri Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eurogamer. Var dessverre tomt nå De gikk fort der også. Lenke til kommentar
Hiri Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 åå dumt... jaja jeg har en nøkkel jeg som jeg har brukt på de siste 2 betaen so im cool Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gamestop har fortsatt flere keys igjen i sine butikker. Noen er nok tomme men sjekker man litt rundt så burde det ikke være noe problem å få tak i.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 noen som vet om en EU client for spillet? så jeg kan spille beta'en fra fredag av. begynte og installere en client, men sto US client.. og finner ingen EU :S Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 noen som vet om en EU client for spillet? så jeg kan spille beta'en fra fredag av. begynte og installere en client, men sto US client.. og finner ingen EU :S Den fungerer fint mot EU serverne som US client. Lenke til kommentar
Hiri Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 På min client står det US..men det funker fint å spille for det om: som sagt jeg har spilt i begge betaen som har vært,og det funka begge ganger Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 et spørsmål til, har lastet det ned, og installert det nå, så ser jeg at det går an og spille det (iallefall starte det) går det an å lage en account nå, å spille det? trodde ikke det kom først før i høst? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 du må jo ha en plaync account som du har aktivert beta keyen din på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har en Aion betanøkkel som gis bort me glede Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) bare noen få dager igjen til CB 3 Our third Aion closed beta event begins this Thursday, July 2, 2009 (12:00 p.m. PT, 9:00 p.m. CEST, 8:00 p.m. BST). Still need a key? Head over to Fileplanet for its exclusive Aion beta key giveaway. These Fileplanet keys are limited to North America only. Sjekket får updating og det stod i news.... Ser ut til Torsdag 21:00 Endret 29. juni 2009 av lochness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå