Spliffy_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Halla, noen som gidder å pose en link lr forklare hvordan man skifter launcher lr? har gått inn på settings, og satt den til europe, men hjelper ikke. Logger inn, så skjer ingenting til i et par min, så skrur den seg av, ingen errors eller noenting, og så en som hadde samme problem men fiksa d med å skifte launcher, men han sa ikke hvordan:P Plx be kind people, mad lyst til å teste detta^^ se om d kan ta over for most hated wow:P en kar må ha et spill i hverdagen vøtt, hvis ikke er ikke livet verdt å leve^^ Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nytter ikke å skifte noe med launchern. Er bare stor pågang på serverne da alle skal inn samtidig. Er bare å ta tiden til hjelp. trafikkorken løser seg nok snart. Edit: Å der virker det som ting løser seg. Hvilken server spiller folket på? Endret 19. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har kommet inn Men vet ikke hvilken server folk har planer og spille på, tror jeg velger Azphel siden den ligger 2. på lista så de fleste velger vel bare den første Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er to servere oppe, hvilken er det folk har tenkt å velge? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ca hvor mye krever dette spillet i forhold til age of conan? frykter att jeg må kjøpe ny pc.. for dette spillet ser brutalt bra ut både på grafikk gameplay og alt Lenke til kommentar
Spliffy_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nytter ikke å skifte noe med launchern. Er bare stor pågang på serverne da alle skal inn samtidig. Er bare å ta tiden til hjelp. trafikkorken løser seg nok snart. Edit: Å der virker det som ting løser seg. Hvilken server spiller folket på? Nop, ikke noe løst seg, bare måtte reboote. står Aion (us) i ncsoft launchern min ? faen nå virker d som jeg har rota d til, Endret 19. juni 2009 av Spliffy Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ca hvor mye krever dette spillet i forhold til age of conan? frykter att jeg må kjøpe ny pc.. for dette spillet ser brutalt bra ut både på grafikk gameplay og alt las en preview av det i dag med en som hadde en 2 år gammel pc med gt6800 eller no. Han sa at det fortsatt var bra grafikk og kjørte på moderat fps da han spillte. Så tror ikke det skal vere noe stress å bruke en pc som klarer aoc for å si det sånn Lenke til kommentar
Spliffy_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) funker, stuker max her, er ikke noe forum poster^^ Jeg tok ariel, updater nick^^ 29 min que>.< Endret 19. juni 2009 av Spliffy Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Laster ned beta nå men går heeelvetes tregt..! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Den fruktkurv questen var umulig Er jo 1000 andre som gjør den samtidig Bu the way, Nicket er Khaz spiller de mørke kare på Ariel serveren. Endret 19. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jippi, 425 mann i kø før meg for å komme inn :-( Lenke til kommentar
Spliffy_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Char name: Lunar Class: Priest Server: Cant remember:P Om noen er hypp på å groupe opp, starta NuH Lenke til kommentar
Spliffy_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jippi, 425 mann i kø før meg for å komme inn :-( btw timern er helt fucked, tok meg 10 min max, selv om d stod 45:P så ikke gå afk, da blir du dca=) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 server og rase folk spiller som da? valgte de som er ev00l. Er priest. char navn: Mhino Server: Ariel Er det forresten lov til å poste bilder og laste opp filmer fra betaen? Eller er det NDA på aion betaen? Tok og filmet åpningspartiet til betaen, men er litt skeptisk på å laste den opp på youtube dersom det er NDA. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 NDA er lifted Det vil si at jeg kan filme og legge ut så mye jeg vil? Jeg forståe meg ikke så godt på NDA's ;< BTW:Noen som spiller på Ariel som asmodian som har lyst å groupe? Lenke til kommentar
Damio Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ble litt skuffet over grafikken jeg og. Håper det bare er sonen jeg er i som er litt tam... Men et tips er å bruke bloom effect 2 eller 3 da ser det litt bedre ut... Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Starta også på Ariel, NerdRage "snill" Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Starta også på Ariel, NerdRage "snill" Joiner deg senere. Skal teste begge sider på betaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå