thyraven Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 En liten preview fra MMORPG.com. Ble veldig spent nå. Gleder meg til ikveld ""And then my angel wings snapped open, and I could fly. And kill. I haven't wanted to play an MMO until dawn in years, but I almost did that night."" håper jeg får samme følelse i natt =) Lenke til kommentar
Damio Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 damio - fikk du nøkkelen automatisk tilsendt rett etter bestilling? Ja. Når du har betalt kommer det en egen side på cdon der keyen står + instruksjon. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Aion ser veldig lovende ut, så lenge man skrur av lyden Gleder meg til å teste i kveld. Positivt at systemkrava ikke er allverdens høye. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) får man fortsatt kjøpt beta key fra cdon? vis meg linken. regner med at det er den her.. her går det ikke an å registrere seg. Endret 19. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 får man fortsatt kjøpt beta key fra cdon? vis meg linken. regner med at det er den her.. her går det ikke an å registrere seg. trykk på kjøp også øverst til venstre så kommer orderen din opp. da må du trykke "TIL KASSEN" Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) får man fortsatt kjøpt beta key fra cdon? vis meg linken. regner med at det er den her.. her går det ikke an å registrere seg. trykk på kjøp også øverst til venstre så kommer orderen din opp. da må du trykke "TIL KASSEN" du kan ikke registrere deg, kommer opp svensk side. etter flere "fram/tilbake" kom jeg til en norsk registrering. funker nå. Men hvor laster jeg ned spillet fra? og lager en konto fikk til alt sammen, laster ned spillet, og lagd en konto. Endret 19. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Sukk, irriterende å sitte på jobb mens betaen starter! Er kinimaskinist da, så jeg får jo sett film, menmen! Kan ikke alle skrive hva de planlegger å kalle seg her? Morro å spille med nordmenn vet dere! Kanskje til og med prøve å lage et Guild? Jeg kommer til å kalle meg, as always, NerdRage Endret 19. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er på tanken og lage en legion.. men vet ikke helt ;D se om jeg kan få kontakt med folk jeg har spilt MMO med før først ;D Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Kan man lage en Legion i betaen? Skulle hatt en å samlet gamerfolket i da @strym kl 9 Endret 19. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 da er serverne i gang, yay Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 De får tydeligvis kjørt seg. Er ikke slik at jeg får logge på iværtfall. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som har kommet inn? Fryser seg når jeg har skrevet ferdig innloggings sakene her... Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som har kommet inn?Fryser seg når jeg har skrevet ferdig innloggings sakene her... Samme her Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 kom inn uten problemer, men er dette grafikken som kommer i retail også? blei ikke veldig imponert Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jaja, slik går det som oftest. Er tydeligvis mange som sliter med å komme seg inn. OMG EPIC FAIL bare å skrote dette møkka spillet. [ size="1]ironi for de som ikke tok det[/size] Endret 19. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 :-) Nå har de fleste seriøse MMO sidene vært helt fra seg av beundring siden spillet har vært så "polert" i en beta så frykter ikke akkurat det ;-) Men så mange beta keys det er gitt ut så skjønner jeg at innloggingen kan skape problemer... Det er vel også delvis en stress testy av serverene dette. Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jaja, slik går det som oftest. Er tydeligvis mange som sliter med å komme seg inn. OMG EPIC FAIL bare å skrote dette møkka spillet. [ size="1]ironi for de som ikke tok det[/size] Tja, hvis du klager slikt over sånne småproblemer i en beta så er kanskje ikke MMO din ting. Endret 19. juni 2009 av ZaiRoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå