thyraven Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 noen som vet om dem har planer om å fjerne guardian fra pvp? ettersom det jeg har skjønt så ødelegger den vist en del av morroa Lenke til kommentar
another_visitor_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Var det fortsatt noen som hadde en beta-nøkkel til overs? For sent å evt. bestille 50 kroners nøkkelen av CDOn, know you? Lenke til kommentar
Damio Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg bestilte en nøkkel i sta, så det skal nok gå fint! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har en nøkkel til overs Lenke til kommentar
oophus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) PM= På med dyna(kveld)AM= Av med dyna(morgen) En liten huske regel for dem som ikke er sikre. Syns jeg var en litt weird huske regel. PM starter jo midt på dagen, mens AM starter når man skal legge seg. Bedre å tenke på alfabetet. A før P. AM =begynnelsen på et nytt døgn, altså rett over 12 på kvelden, eller 24.00/00.00. PM= starter klokka 12:00 på formiddagen. 9PM CEST = 21.00 GMT+1. Endret 19. juni 2009 av oophus Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Latinsk: Ante Meridian = before midday (AM) Post Meridian = after midday (PM) ELLER After Midnight Past Midday Endret 19. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Eller After midnight og på mårran Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg har en nøkkel til overs Mulighet for den? (post nr. 300) Endret 19. juni 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Good news! http://eu.aiononline.com/en/news/article/a...rom_first_event Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mulig det Craxdm Syd jeg kommer hjem kl hall 11 ikveld :| Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det PvE endgame på dette spillet i det hele tatt? Lenke til kommentar
another_visitor_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 damio - fikk du nøkkelen automatisk tilsendt rett etter bestilling? Lenke til kommentar
Alfalfa_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Planer om å lage et norsk guild ved launch eller? Kanskje et midlertidig mens vi levler/ quester. Antar de fleste vil over til et stort seriøst guild senere. Alf Endret 19. juni 2009 av Alfalfa Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 PM= På med dyna(kveld)AM= Av med dyna(morgen) En liten huske regel for dem som ikke er sikre. Syns jeg var en litt weird huske regel. PM starter jo midt på dagen, mens AM starter når man skal legge seg. Bedre å tenke på alfabetet. A før P. AM =begynnelsen på et nytt døgn, altså rett over 12 på kvelden, eller 24.00/00.00. PM= starter klokka 12:00 på formiddagen. 9PM CEST = 21.00 GMT+1. Synes den funker greit. PM de fleste normalt legger seg jo et sted mellom 12-24, de fleste som har jobb i værtfall så derfor På med dyna. Am de fleste står normalt opp et sted mellom 0-12, de fleste som har jobb i værtfall så derfor funker av med dyna. Jeg har aldri hatt noen problem med å huske hva som er hva etter jeg lærte den på skolen for 5 år siden Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) strym Hei! Lurte på on noen kunne hjelpe meg. Jeg har klart å få tak i en beta key til dette spillet, problemet er at det er beta key til US versjon av spillet ikke EU. Så når jeg går på siden deres og jeg skal skrive Beta-Keyen for jeg opp at jeg er i feil region eller noe i den duren. Noen måte å gå rundt dette her? Muligens få forandret noen settings, proxy etc så det kan se ut som jeg er bosatt i usa ? "The game you are attempting to create is not allowed in your region." PS: Noen som har fått Pre-Order Beta key fra Spaceworld? Endret 19. juni 2009 av strym Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 En liten preview fra MMORPG.com. Ble veldig spent nå. Gleder meg til ikveld Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) strymHei! Lurte på on noen kunne hjelpe meg. Jeg har klart å få tak i en beta key til dette spillet, problemet er at det er beta key til US versjon av spillet ikke EU. Så når jeg går på siden deres og jeg skal skrive Beta-Keyen for jeg opp at jeg er i feil region eller noe i den duren. Noen måte å gå rundt dette her? Muligens få forandret noen settings, proxy etc så det kan se ut som jeg er bosatt i usa ? "The game you are attempting to create is not allowed in your region." PS: Noen som har fått Pre-Order Beta key fra Spaceworld? ja men jeg måtte kontakte support for å skaffe den trenger ikke noe som helst for å spille på US serveren bare å sette launcer til USA så er det fixed Endret 19. juni 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 strymHei! Lurte på on noen kunne hjelpe meg. Jeg har klart å få tak i en beta key til dette spillet, problemet er at det er beta key til US versjon av spillet ikke EU. Så når jeg går på siden deres og jeg skal skrive Beta-Keyen for jeg opp at jeg er i feil region eller noe i den duren. Noen måte å gå rundt dette her? Muligens få forandret noen settings, proxy etc så det kan se ut som jeg er bosatt i usa ? "The game you are attempting to create is not allowed in your region." PS: Noen som har fått Pre-Order Beta key fra Spaceworld? ja men jeg måtte kontakte support for å skaffe den trenger ikke noe som helst for å spille på US serveren bare å sette launcer til USA så er det fixed hmm. får vel ikke kontaktet Spaceworld før mandag da =/ altså det er når jeg skal registrere keyen jeg får opp den feilmeldingen. på den siten her: https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/accountManagement.pl Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 jeg fikk tak i dem via live chat... men den stengte for 24 min siden :< Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nvm, gitt bort til en RL kompiss Endret 19. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå