Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.. Hørte akkurat et rykte om at hele beta-eventen blir utsatt til neste uke. Håper for NCsoft sin skyld at det bare er et rykte :)

tror jeg neppe.. Aion teamet minner oss på det konstant at beta eventene er snart i gang på twitter profilene sine, serverene kommer opp imorra rundt 8-9 tiden på kvelden, forumet kommer opp ikveld en eller annen gang

Lenke til kommentar

Fenix, viss du får error 114, prøv og slett gameguard mappa og start launchern på nytt igjen. det funket til meg da, kjørte også programmet i admin modus. Har vista, vet ikke om det funker i W7

Endret av Hermn
Lenke til kommentar

Har et lite problem her.. Har nå fått lastet ned Aion betaen, men når den prøver å update så kommer det at jeg ikke har nok plass på harddisken... På harddisken er det 8gb igjen, så kan ikke skjønne hvorfor dette skal være noe problem?

Uansett så har jeg et annet problem og.. Det er at når jeg prøver å legge Aion_Main_0.0.0.0To1.0.2.10.ncpatch fila over på en eksternharddisk/minnepenn o.l, så får jeg også opp en melding om at det ikke er nok plass... Og på minnepennene har det vært både 8 gb og 16 gb plass igjen på. Burde egentlig få det over på den andre pc'en min uansett, siden jeg tviler på at det kommer til å kjøre så veldig bra på skole-pc'en :p

Sååeee.. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...