Saint Kalopsia Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er akkurat det samme, eneste lille forskjell er vel det at gamestop pleier å gi noe ekstra til kunder som bestiller fra deres hjemme side og/eller butikker. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Får se nå da, hvor "westernized" spillet har blitt laget, med fin eu beta i helga Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe.. Hørte akkurat et rykte om at hele beta-eventen blir utsatt til neste uke. Håper for NCsoft sin skyld at det bare er et rykte Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe.. Hørte akkurat et rykte om at hele beta-eventen blir utsatt til neste uke. Håper for NCsoft sin skyld at det bare er et rykte tror jeg neppe.. Aion teamet minner oss på det konstant at beta eventene er snart i gang på twitter profilene sine, serverene kommer opp imorra rundt 8-9 tiden på kvelden, forumet kommer opp ikveld en eller annen gang Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *Lettere pissed* Var på 70% i dag tidlig, men måtte skru av PCen litt, så tenkte jeg "bare" skulle fortsette senere...men neida! Start på 0 % igjen..... :S Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet når EU beta serverne blir åpnet? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdig lastet nå Noen som vet om Gameguarden til Aion funker på W7 32 bit? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Fenix, viss du får error 114, prøv og slett gameguard mappa og start launchern på nytt igjen. det funket til meg da, kjørte også programmet i admin modus. Har vista, vet ikke om det funker i W7 Endret 5. juni 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som kommer seg inn på Aion beta? spilelt shutter bare down for meg Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tror ikke servern er blitt åpnet ennå leinen, får ikke logget inn jeg heller. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Åpningstider: 12pm West Coast 3pm East Coast 8pm UK 9pm Central EU <- vi er her Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Venter bare på EU keyen. Hvis ikke, blir det å spille med NA. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ferdig lastet nå Noen som vet om Gameguarden til Aion funker på W7 32 bit? nei funker ikke med 32 bit, bare 64bit Endret 5. juni 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har et lite problem her.. Har nå fått lastet ned Aion betaen, men når den prøver å update så kommer det at jeg ikke har nok plass på harddisken... På harddisken er det 8gb igjen, så kan ikke skjønne hvorfor dette skal være noe problem? Uansett så har jeg et annet problem og.. Det er at når jeg prøver å legge Aion_Main_0.0.0.0To1.0.2.10.ncpatch fila over på en eksternharddisk/minnepenn o.l, så får jeg også opp en melding om at det ikke er nok plass... Og på minnepennene har det vært både 8 gb og 16 gb plass igjen på. Burde egentlig få det over på den andre pc'en min uansett, siden jeg tviler på at det kommer til å kjøre så veldig bra på skole-pc'en Sååeee.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvor stor er filen? Hvis den er over 4 gig bør du sjekke om harddisken/minnepennen er i FAT32. FAT32 støtter ikke filer større enn 4gig. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Laster ned betaen nå. Skal vi ta en liten samling i kveld? Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Begynner å krible litt i magen nå rett før start. Blir sikkert gøyalt Endret 5. juni 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå