Mayaman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 joda, dette fungere jo ganske bra det, fant denne server'n du er på tror jeg... Markutan heter min server... men er det fler rare? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 På Markutan var jeg en lvl 12 assassin. På under et døgn kunne jeg ikke bruke den lengre. Navnet var Sheila Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg heter Arn, en level 5 priest nå... faaaaaan så mye mer gøy spillet ble med bare 3-400ms ping enn 2sec Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Anbefaler på det sterkeste å ta en titt innom denne tråden. Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei folkens Holder på med å få i gang beta-spilling men har støtt på et problem som jeg ikke vet løsningen på. Mest sannsynlig er det pga. mine mangelfulle elementære dataferdigheter. Problemet inntreffer når jeg skal un-zippe Data[1].zip: 1. Jeg får først meldingen: "You need to have the following volume to continue extraction: Data[1].z01" 2. Den finner jeg, og trykker ok. 3. Men da får jeg meldingen: "Enter password for the encrypted file: Sounds\ambient\ambient.pak" Har ikke noe passord, og når jeg bare trykker "ok" eller "cancel" blir det bare extracted tomme mapper. Sorry hvis dette er tidenes rookie-spørsmål :rolleyes: Men jeg er nesten desperat på å komme i gang nå! Håper virkelig noen kan og er villig til å kaste lys over denne situasjonen På forhånd takk Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Høres ut som noen av filene har blitt kopiert i samme mappe med tanke på [1] i filnavnet. Rett det opp slik at alle delene har samme navn, Data.z01 Data.z02 osv, evt Data[1].z01 og Data[1].z02 osv. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) du skal ikke unzippe datafilene, du må laste ned alle sammen og bruke installer fila.. altså du skal ikke røre de zippa filene i det hele tatt.. woop, vant en Aion poster fra aion_ayase`s twitter side ista, poster bilder av den så fort jeg får den i posten Endret 22. mai 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har fiksa navnene, men tror ikke det var problemet. Den ene av de fem filene man laster ned, heter Data.zip (på 370MB), den må vel pakkes ut? Det er når jeg prøver å extracte den at jeg blir spurt om et passord... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Sånn skal det se ut. Du skal ikke pakke ut noe som helst. Endret 22. mai 2009 av Stifi Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for det! Filen ble automatisk åpnet i winrar for utpakning så jeg antok at den skulle pakkes ut... Nå har jeg kommet meg til oppdateringsprosessen, men blir spennende å se om jeg kommer meg hele veien Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da har jeg utrolig nok klart å komme i gang :rolleyes: Takk for hjelpen, dere begynner nok å bli lei av å måtte hjelpe data-idioter som meg. Må si jeg er helt overveldet over character customization utformingen - har klart å lage en figur som ligner på meg selv! Nå kan jeg endelig oppfylle fantasien om meg selv i en fantasy-verden Kan knapt vente til spillet kommer ut... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har ikke noe imot å hjelpe de som har problemer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ta et screen av figuren din lama Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Satan... skal ikke klage på spillets kvalitet over gear look ivertfall! Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ta et screen av figuren din lama Hehe, skal se om jeg får det til Fytti katta jeg gleder meg til å anskaffe stiligere gear og våpen Endret 22. mai 2009 av lama Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Armor som denne, tenker du på? Lenke til kommentar
lama_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Åh fy fela, den der er jo helt sinnsyk :o Jeg blir fornøyd med mye mindre enn det kaliberet der... Til å starte med i hvert fall Er det raid-loot, pvp-reward eller noe annet? Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvor lenge kan du spille hver dag / uke egentlig? Sitter her nå og venter på at jeg får noen timer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå