Craxmerax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva gjør jeg med .pak fila til english patchen? sorry. så det nå på forrige side. EDIT: Det står på forrige side at OS språket må være engelsk.. Hvordan bytter jeg til engelsk? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 EDIT 2: Prøvde å replace chs.pak med enu.pak, men da begynte den bare å laste ned chs.paken igjen.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Du legger ENU.pak i L10 mappa. Ikke slett chs.pak. Control panel->Regional and Language Options->English(US) apply. Endret 16. mai 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Flytta til Markutah. /w Cheven om du har planer om å spille. Endret 16. mai 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 takk, men fikk det til.. Kjempekult spill Er en eloys scout.. Når kan jeg begynne å fly? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 takk, men fikk det til.. Kjempekult spill Er en eloys scout.. Når kan jeg begynne å fly? Kom deg på Markutah. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ok.. level er du? 6 nå. Kan sikkert ta sånn små-prat over PM. Lenke til kommentar
s0und_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Halloen, signa popp på kina betaen igår, er det flere som har problemer med at spillet fryser/henger seg? Dette skjer vilkårlig, men desverre nokså ofte. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Halloen, signa popp på kina betaen igår, er det flere som har problemer med at spillet fryser/henger seg? Dette skjer vilkårlig, men desverre nokså ofte. Aldri. Ikke PCen din som er problemet? Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 du snakka om at det ville bare være 2 servera og greier som ville være free to play fra den 15. mai... alle serverane er jo oppe enda jo... er jeg på en helt annen server park enn derE? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 du snakka om at det ville bare være 2 servera og greier som ville være free to play fra den 15. mai... alle serverane er jo oppe enda jo... er jeg på en helt annen server park enn derE? Dette gjelder ikke region 9, som kom 15 mai. Region 9 inneholder ca 10 F2P servere du kan spille på. Usikker på hvordan du bytter region, så si ifra. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kontoen min som stifi laget til meg gikk ut etter 3-4 dager.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kontoen min som stifi laget til meg gikk ut etter 3-4 dager.. Du kan jo bare lage en ny. Utrolig enkelt Muligens CE leak; http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...roduct_id=74885 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Rett etter jeg mista den du laget til meg så lagde jeg en ny en.. Den har også gått ut nå Lenke til kommentar
Freddyfire_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har spilt Aion en del på de kinesiske serverne i det siste. Det er utrolig mye kult med dette spillet! Liker game mekanismen godt og klassene er kule. Tror grindingen vil kunne virke noe "hardcore" for folk som kommer rett fra WoW. Hvis det skal sammenlignes, er det rimelig nærme retail WoW med tanke på grindingen som kreves. Uansett gleder meg til dette slippes i Europa. Man burde jo få folk til å starte på samme server Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) FAEN.. Samme hva jeg gjør så går bruker alltid ut dagen etter jeg lagde den.. Har hatt tre stk nå og alle har vart i under ett døgn. Endret 21. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå