ShotgunStalker Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 kan noen sende en aion trial til [email protected]? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har gått en del lei wow. Noen som kunne Referet meg og sendt meg trial? Store sjanser for at jeg kjøper det *hosthostgratismånedogitemshosthost* send til [email protected] Hadde blitt evig takknemlig Lenke til kommentar
Exia Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sendte aion trial nå. Nydelig. Takker så meget Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Min legion er på utkikk etter flere folk. Vi er på Perento og er lvl 2 til nå, men vil gå til lvl 3 snart. Skal også prøve å satse litt mer framover. Kontakt meg på PM om du er interessert. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Anonymous er en ny legion på Perento, vi har endel norske medlemmer men vi rekruterer fra alle land (så lenge folk kan engelsk). Vårt hovedfokus er PvP, og mange av medlemmene er såkalte "twink" characters med veldig godt gear og gode ferdigheter. Vi har akkurat fått opp en nettside og et forum via guildlaunch som fortsatt er under oppdatering, men vi har store planer så det kommer nytt og mer innhold på disse nettsidene fortløpende, vi kan også tilby ventrilo. Se mer og søk om medlemskap på http://anonymous.guildlaunch.com Du må være interesert i PvP og være level 25-40 Endret 13. august 2010 av Putresopp Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen som har en Aion trial til overs? Mvh. Eirik Bare pm den til meg På forhånd takk. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har akkurat startet opp igjen etter anbefaling av en venn så driver å sturer rundt på Telemachus med en lvl 34 asmo sorc. Noen andre som spiller der? Hei! Har fått aion i posten nå å skal begynne i mårå spilte når det va helt nytt og kom til lvl 25:D MEN så banna de meg uten noen grunn:( som mangen andre har blitt også. JÆ"#% drid:( har spurt mangen ganger om å få den unblocka men NEI. UANSETT:P....noen som har en hjelpsom guild jeg kan joine? samma hvilken server å race! Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 jeg avsluttet igjen, ble for kjedelig å grinde quests nå. Har så mange andre ting som jeg heller vil gjøre. @aizen: start på perento, er visst en hel haug med nordiske folk der, finner sikkert lett en legion der du kan joine eller noe. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 jeg avsluttet igjen, ble for kjedelig å grinde quests nå. Har så mange andre ting som jeg heller vil gjøre. @aizen: start på perento, er visst en hel haug med nordiske folk der, finner sikkert lett en legion der du kan joine eller noe. Noen norske som vil adde meg på aion? er en sånnen "horde" eller hva fillen de heter:P Heter "LOLLOX" Hadde vert kjekt vis noen hjelpsomme kunne added til meg:P Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Horde Noen som forsatt spiller? Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Horde Noen som forsatt spiller? Ja jeg spiller;) hehe "Horde" på perento heter Lollox;) Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Horde Noen som forsatt spiller? Ja jeg spiller;) hehe "Horde" på perento heter Lollox;) Btw noen som vet om det kommer mounts? har hørt det skal komme men er det "vanlige" mounts? for transport liksom? Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spiller folket enda eller? Vurderte å gå tilbake for å se åssen det har blitt med alle disse patchene, og om det har blitt så "vennlig" for vestlige spillere som det sto noe om. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har også tenkt å resubbe etter 2.0 kom ut. Liker det jeg ser. Endelig litt XP boost bla. (mob xp) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som har en Aion invite til overs? Kan godt bytte med et Sc2 / wow guestpass. Send PM. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Spiller Asmodian Sorcerer på Perento. Begynner ikke akkurat å grine dersom noen har en legion jeg kan joine. Har nettopp startet Heter Awake in game. Endret 6. oktober 2010 av Kargan Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan er Aion om dagen? Denne 2.0 oppdateringen ble godt tatt imot? Lenke til kommentar
Ulle-Boy Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som har en trial-key til meg? :rolleyes: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er expansion gratis? 0.o Leste det nettopp på Ten-Ton Hammer at expansion er gratis, men at man kan kjøpe boksen for å få noe ekstra ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå