Bjonski Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om e-posten er gyldig er jeg usikker på (lenken stemmer). Det tryggeste er vel å besøke siden uten å følge noen lenker som du trykker på. Logg inn med master-kontoen din og sjekk/bekreft at dette er tilfelle. Lenken i posten hans er rett, fordi det er en copy-pasta av teksten i eposten. I eposten derimot kan det stå en tekst men være en annen lenke. (http://www.seucre-ncsoft.com/) Den er heldigvis blokkert av Mozilla Phishing and Malware Protection Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg vil helt sikkert tru detter er lureri, har vært veldig mye av konto rapping i det siste pga. at folk er dumme nokk til å følge linker de får på mail og gir fra seg login og pw. Hvis du vil være helt sikker går du til ncsoft sinne sider HER og sender dem en mail derifra og spør om det er ekte eller ikke. Men vil nokk tru du får svar om at dette er spam og at du ikke må følge linken. Endret 12. januar 2010 av Ramusama Lenke til kommentar
karakas Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, får sende de en epost og sjekke, men med tanke på at jeg bare har vert inne kontoen min i 10 minutter den siste måneden og ikke har snakket med noen in-game så lurer jeg på hva jeg eventuelt skal ha gjort som er ulovlig. Men får si ifra til NCSoft, så de kan varsle om eposten ihvertfall. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om e-posten er gyldig er jeg usikker på (lenken stemmer). Det tryggeste er vel å besøke siden uten å følge noen lenker som du trykker på. Logg inn med master-kontoen din og sjekk/bekreft at dette er tilfelle. Lenken i posten hans er rett, fordi det er en copy-pasta av teksten i eposten. I eposten derimot kan det stå en tekst men være en annen lenke. (http://www.seucre-ncsoft.com/) Den er heldigvis blokkert av Mozilla Phishing and Malware Protection Ah. Jeg trodde det bare var en skrivefeil fra hans side. Da er det bare å slette e-posten og glemme det hele. Tror ikke det hjelper å si ifra til NCsoft. De har gitt en del varsel den siste tiden om dette. Men godt du sjekker uansett hvor skeptisk du er (OP). Ikke alle er så kritisk som du - dessverre. Lenke til kommentar
soundstream_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er det noen som kan fortelle meg om hvor jeg kan skaffe trial? Lyst å teste ut dette spillet da jeg er sykelig lei wow etter 4-5 år Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan dessverre ikke sende deg en invite for en måned ennå. Må ha vært bruker i 90 dager (nylig passert 1 mnd.). Andre her har vært nok medlem lenger enn meg. Så vidt den eneste måten til nå å få en trial på. Lenke til kommentar
Ulle-Boy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen som har en Trial-Key til meg ? : ) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har cappa max level i spillet ennå? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Greetings Daevas, Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, January 22nd, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT. Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J -The Aion Community Team Hurra! Da kan jeg sikkert gå fra 34-36 om jeg virkelig gidder å spille Aion hele helga ;O Kanskje mer? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Alle som trenger trail serial kan bare sende meg en PM her med mailen deres. Har enda noen igjen å sende ut Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Selvsagt kommer Double XP den helgen jeg ikke kan spille... Noen som har cappa max level i spillet ennå? Ganske mange. Første tok vel en måned eller noe. Endret 19. januar 2010 av TCi Lenke til kommentar
soundstream_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da har jeg kjøpt spillet i dag, å trenger noen tips for server jeg kan sette meg på? Gjerne forslag til norsk "guild" hvis det finnes denne slags? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da har jeg kjøpt spillet i dag, å trenger noen tips for server jeg kan sette meg på? Gjerne forslag til norsk "guild" hvis det finnes denne slags? Vet ikke om noen norske guild men er vel flest nordmen og skandinaver på perento, begge sider Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har det vært noen store forandringer siden release? Stoppet å spille like etter release men tenkte jeg skulle slenge meg på igjen når det ble double xp denne helgen Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da har jeg kjøpt spillet i dag, å trenger noen tips for server jeg kan sette meg på? Gjerne forslag til norsk "guild" hvis det finnes denne slags? er i helnorsk legion(Heroes of Aion søsterdel av HoT clan) på Castor @ Elyos siden i legionen er folket over 20 år(en av legion reglene) Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Glad lvl 50 her. Er vel Perento det er flest skandinavere på. Testet ut helnorske legions for noen måneder siden, dessverre var det ingenting å skryte av. Vet ikke hvordan det står til med norske legions om dagen men send meg gjerne PM hvis noen har lyst til å starte en på Perento. Eller legg igjen beskjed nederst på denne siden: http://uk.aiononline.com/characters/Perento/Topher Edit: Legion på en annen server går vel også ann ettersom server transfer kommer snart. Send meg gjerne PM hvis noen vil starte noe sammen. Endret 21. januar 2010 av topher Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Glad lvl 50 her. Er vel Perento det er flest skandinavere på. Testet ut helnorske legions for noen måneder siden, dessverre var det ingenting å skryte av. Vet ikke hvordan det står til med norske legions om dagen men send meg gjerne PM hvis noen har lyst til å starte en på Perento. Eller legg igjen beskjed nederst på denne siden: http://uk.aiononline.com/characters/Perento/Topher Edit: Legion på en annen server går vel også ann ettersom server transfer kommer snart. Send meg gjerne PM hvis noen vil starte noe sammen. Trur nokk at alle de helnorske guilds, er i vært fall ingen store igjen. Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Halla Ramu, lenge siden sist. Er nok ingen store igjen, og nettopp derfor hadde det vært moro å gjøre noe sammen. 90 mann zerg legions har jeg uansett null sans for, bedre med 15-25 dedikerte spillere som kan sakene sine Lenke til kommentar
soundstream_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er da helt ny i gamet, men blir gjerne med på noe jeg. Har bare kommet til lvl 5 så ikke noe stress starte noe annet om trenges. I wow er det kjent med manko på tank og healere. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg spiller i en norsk legion kalt Guardian Force som har rundt 50 medlemmer, hvor ca halvparten logger på daglig. Ikke vært med så lenge, men alle virker hyggelige og det er alltid noe pvp eller grupper på gang, så kan lett anbefale den. PM Singularity ingame for mer info. (vi spiller på Perento) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå