Jikla Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 at de ikke gjør noe annet enn å spille Aion? Eller så er det bare hardcore og har spillt CAion for å finne ut den raskeste måten å spille seg opp til 50. Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) I flere tilfeller er det blitt rapportert at Aion fører til at nettet blir frakoblet sånn uten videre, (les Aion forum). Opplevde det nå nettopp. Rare greier! Stopper ikke meg for å si det sånn. Igår kveld spilte jeg i flere timer uten dc. Edit: Kanskje det er altibox sin håpløse ruter som er problemet, gleder meg til jeg får brukt min egen dlink ruter. Til posten over og over der igjen osv.. Lvl 50 - Uff! Jeg nyter spillet, ingen hastverk:) Endret 8. oktober 2009 av Arrow Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Flotte screenshots, du! Skulle ønske flere la ut SS. Lenke til kommentar
generiX Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) hei, bare noen få spørsmål. Hvordan skiftar man graphic på våpen. Og Hvordan oppgraderer man våpen og armors, må man ha professions til dette eller er det vendor som gjør dette? Endret 9. oktober 2009 av genny Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 hei, bare noen få spørsmål. Hvordan skiftar man graphic på våpen. Og Hvordan oppgraderer man våpen og armors, må man ha professions til dette eller er det vendor som gjør dette? Så hvidt jeg har fått med meg det, må du være lvl 30 + for å skifte utsende på våpen /armor, og at det er en vendor som gjør dette. Lenke til kommentar
generiX Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 hei, bare noen få spørsmål. Hvordan skiftar man graphic på våpen. Og Hvordan oppgraderer man våpen og armors, må man ha professions til dette eller er det vendor som gjør dette? Så hvidt jeg har fått med meg det, må du være lvl 30 + for å skifte utsende på våpen /armor, og at det er en vendor som gjør dette. akkuratt takker. skulle likt og visst hvor denne npcen befant seg osv Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvorfor i all verden skulle det vært trist? Med tanken på all den grindingen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da snakker vi nok KUN grind. Og muligens et par repeatable kill quests ja. . Jeg hadde definitivt ikke taklet det. Akkurat rundet lvl 34 og kjenner at levlingen begynner å ta på. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ble fryst av en basilisk :/ Twilight Guardians første artifact Faktisk mulig å ta med 6 mans group på lvl 40+ i Lower abyss. Denne Fienden var creepy... lvl 31 snart. Bare 200 000 exp igjen Lenke til kommentar
Reaper91 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvilken server er de flest norske på som spiller som Elyos? Og har en helnorsk guild? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må bare få sagt; I neste oppdatering (som nå kjører i Korea på test-serveren iirc), så vil quests gi mye mer exp. Noen lvl 30+ quests gir SYKT mye mer. Noen 40+ som gir 600k exp gir plutselig 1.6mill exp. Skal bli MÆTA! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gleder meg sykt til neste patch ja. Hører også at pets til Spirit masters kan fly etter den patchen. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jepp. Er en promovideo ute på Koreansk nå til det. Kjipt at de har skill til å tappe flight tiden din, da. Nå vil vel SM eie mer. Sorc er jo OP fra low level, men blir balansert opp i høylvl. PS: Glad er i HVERT fall overpowered. Har enda ikke tapt mot noen rundt samme level. Jeg har nesten BARE Physical Critical Hit +14 i alle manastoneslotsene mine så jeg deler jo ut 80% crit (nesten konstant, det! ). Er vare synd at jeg ikke EIER m.def... >_> Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Førstepost er oppdatert, men får ikke til å gå inn i Full Editor, så får ikke oppdatert tittelen. EDIT ADD: Fikset. Ligger også bilde med tabell over ny exp fra quests. Endret 9. oktober 2009 av Riot Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Gladiator virker som en kul klasse.. Men er dem ikke lett å kite rundt? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jo, mtp at Charge har lang gjenbrukstid. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hva er navnet på de som er 50? Ding 31 btw og 400 posts, woo! Endret 10. oktober 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har peiling om det er mulig å få tak i Aion på nett til en billigere pris enn 49 euro? Direct2Drive ser ut til å selge spillet for 29 pund, noen som har erfaring med de? Lenke til kommentar
Jeracan_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Gledet meg til Aion i over ett år, kom inn i closed beta. Deretter inn i open beta, nå er finall release. Var utrolig spendt på å komme i gang med noe nytt, nyskapende og ikke minst bra og fin grafikk. Selv om alt er 'manga-style' og asiatisk gjorde dette absolutt ingenting. Nå er det vel ca 14 dager siden lanseringen og...jeg klarer ikke bli motivert til å fortsette. Hvorfor? Kan ikke sette fingeren på det, men får en 'warhammer' feeling over hele greiene. Har årevis med MMO erfaring, 7år med Anarchy Online b.l.a. Der snakker vi grinding fra lvl 1, men har klart få flere chars opp i 220. Vært aktiv med EvE Online, EverQuest, AoC, Warhammer og selfølgelig WoW. Aldri før opplevt et spill som Aion der jeg totalt har mistet lysten til å fortsette. Kanskje forventningene var for høye, mye mulig. Jeg vil derimot returnere om kanskje 6 mnd for å prøve igjen. Men får jeg ikke motivasjonen tilbake, blir dette parkert på 'støv-hylla' borte i kroken. Jeg rakk å levle en gladiator og en sorcerer opp til ca 20 og 25 hvis noen lurte. Vært i Abyss og gjort det som er mulig på 25. Så selv om det er latterlig mye igjen, så stoppet min Aion gaming der. Sikkert meg det er noe feil med, siden så mange liker Aion så godt. Lykke til videre! Endret 10. oktober 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå