DaKurlzz Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Woot, Polearm of Rank 6 Asmodian Soldier! Jeg roller en alt på Kahrun nå i dag som Elyos for å prøve Elyos. Kommer fortsatt til å være Perento som main siden jeg snart er 40, men ja. Vil prøve Elyos. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kjøpte meg Aion igår morges, har nå sneket meg opp til level 14 Cleric på Zikel US. Så langt har jeg bare positive erfaringer med spillet. Why US? Jeg er så lei alle spanjoler, nordmenn, svensker, dansker, polakker, franskmenn osv osv som ikke vil snakke engelsk. Jeg spilte Lineage2 på US servere og syntes at jeg får det mer gøy med hel-engelske spillere. Og så er serveren jeg på en videreføring av krigingen mellom klaner i Lineage 2. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken server spilte du på i Lineage 2? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken server spilte du på i Lineage 2? Sieghardt. Var i min tid en del av Carebear alliance I Knights of shadow mot Tempest/catalyst gjengen. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har en Elyos på Kahrun jeg også.... Har endt opp med med å ha en char på tre forskjellige servere siden jeg ikke gidder å vente når jeg først har tid til å spille noen timer.... Og har hatt noen småproblemer med at Aion kom opp med feilmelding etter noe under en time spilling.... Hendte to ganger så restarta jeg og installerte noen driveroppdateringer og har ikke opplevd det igjen enda.... Skal se når jeg kommer hjem hvilken av dem som var på Kahlun, men tror det var Skiron som var navnet på den jeg putta der.... Joda, var Skiron jeg hadde putta inn på Kahrun. Elyos og Skiron er en Mage Endret 7. oktober 2009 av Mr-Dark Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har en Elyos på Kahrun jeg også.... Har endt opp med med å ha en char på tre forskjellige servere siden jeg ikke gidder å vente når jeg først har tid til å spille noen timer.... Og har hatt noen småproblemer med at Aion kom opp med feilmelding etter noe under en time spilling.... Hendte to ganger så restarta jeg og installerte noen driveroppdateringer og har ikke opplevd det igjen enda.... Skal se når jeg kommer hjem hvilken av dem som var på Kahlun, men tror det var Skiron som var navnet på den jeg putta der.... Enig med deg der, når jeg først har mulighet å spille, har jeg ikke lyst til å vente par timer, før jeg kommer inn. Så valgte Kahrun og Elios, men har en "main" på en annen server, Asmo siden :o men liker denne char. mye bedere, så får se om jeg havener fast på Kahrun. Har ikke sett noe til kø der enda Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken server spilte du på i Lineage 2? Sieghardt. Var i min tid en del av Carebear alliance I Knights of shadow mot Tempest/catalyst gjengen. var ikke så lenge du spilte da Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som vet hvordan jeg kommer til Abyss? vil prøve pvp:D er i lvl 25 så trenger bare å vite hvordan jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken server spilte du på i Lineage 2? Sieghardt. Var i min tid en del av Carebear alliance I Knights of shadow mot Tempest/catalyst gjengen. var ikke så lenge du spilte da Spilte lenge nok til å være en del av å ta det første castlet og den dominerende klanen på serveren . Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det ser ut som en del av dere spiller også på Kahrun, har alle dere rolla elyos der eller? Min Character på Kathrun Elyos ja Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er så lei alle spanjoler, nordmenn, svensker, dansker, polakker, franskmenn osv osv som ikke vil snakke engelsk. Jeg spilte Lineage2 på US servere og syntes at jeg får det mer gøy med hel-engelske spillere. Og så er serveren jeg på en videreføring av krigingen mellom klaner i Lineage 2. Veldig godt poeng, gjelder spesielt svensker. Dem har ihvertfall allerede dårlig reputation på Perento serveren etter såpass kort tid.. Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg blir diconnected fra serveren hele tiden. Server er Kahrun. Opplever de av dere som spiller på den serveren samme problem? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg merker ikke noe problem med DC (ei heller lag eller kø) overhodet (på Kahrun). Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg merker både lag og DC de siste dagene. Jeg blir oppgitt når jeg blar gjennom technical support for spillet. Har lest at den gangen WOW startet opp var problemene mye verre, men tror nok at GMs svarer på "support ticket" eller i spillets forum for WOW. Her, Aion, er det ikke en sjel. User agreements før spillet er godt skrevet. De fratar vel alt ansvar som tildigere nevnt her. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er forøvrig ganske behagelig å levele på en US east coast server da de fleste der borte er på jobb/skole når jeg spiller. Så klart blir det sene kvelder sikkert fremover når det blir legion sammenkomster men det går seg til . Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er på utkikk etter en legion, spiller Elyos på Perento. Er lvl 26 assasin, og spiller jevnlig (har tid til raiding osv) Send meg en invite hvis det er av interesse (er forøvrig 22år) Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg blir diconnected fra serveren hele tiden. Server er Kahrun. Opplever de av dere som spiller på den serveren samme problem? Nei, har ikke hatt noe problemer på servern, kommer inn og uten problemer Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ja, så har vi to stk. LVL 50 i EU. To Elyoser fra Votan. Gz! EDIT ADD: Prøver meg en Elyos. Kahrun, v/ Jegerenmann. Endret 8. oktober 2009 av Riot Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 50 allerede? er ikke det litt trist? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvorfor i all verden skulle det vært trist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå