adawen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 @adawenRiktig, beta kontoen ble en slags trial account. Har ikke mer spilletid igjen. ..men det er kjempe-enkelt å kjøpe spilletid. Og helt lovlig. http://www.aionsource.com/forum/china/1285...il-account.html Lenke til kommentar
sherlockhua Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 yo. i have a gift for the community. While searching, I discovered this: To help our clients master their accounts in a better way, we are now giving you the guide on changing password in chinese aion. Please follow these steps: Go to www.sdo.com, and login in the window below. Click on the highlighted options to change your password. Fill the form to complete changing password. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) sherlockhua: Stop spam down forums. Endret 24. april 2009 av Stifi Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser mere ut som en Guide enn spam Stifi O.o Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser mere ut som en Guide enn spam Stifi O.o Han ble sensurert på Chosen Existence forum for powerleveling and gold kjøp. Inkl den guiden. Og sikkert postet flere steder. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den tid den sorg. Overlat den jobben til moderatorene. Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen andre her som spiller på en Kinesisk server? Jeg spiller på Clock Tower(时钟座) eller Azariel som den heter hvis du har den engelske patchen. Kaller meg Aimi så ta kontakt Og en god guid over ossen du kan spille den kinesiske Aion versjonen og ossen man kan patche spilelt til engelsk samt masse annet av guider. Guids Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 gleeeder meg til dette spillet kommer i hylla til høsten! endelig noe som er verdt å droppe wow for:P Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 akkurat! er det jeg sier og... enda ikke et spill på markedet som kan ta over for WoW :< Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja... kanskje gjøre det da:P Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ah.. sett så mange videoer der folk spiller aion.. mens jeg sitter med lunkne world of warcraft:( gief fall 2009 release! ingen som har fler high res videoer enn de som allerede er posta? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ah.. sett så mange videoer der folk spiller aion.. mens jeg sitter med lunkne world of warcraft:( gief fall 2009 release!ingen som har fler high res videoer enn de som allerede er posta? Jo, denne: HD. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Update: There are going be 2 new regions opening up on April 30th, and will last for 15 days. The new region names: NorthEast CNC (China Network Communications) 东北网通专区 ChinaSouthSceondChannel CT (China Telecom) 华南电信二区 Dette kommer til å være F2P. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jasså, så det går så det griner da tenker jeg Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 aion har vist passert 1 mill sub`s i kina nå.. så får vi se ossen EU/US tar imot Aion.. får håpe for min del at Aion blir noalla som L2 sånn på community siden.. børr ikke være mange spillere for min del, bare serverene er så si medium fulle =) Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 1mill og ja.. det lover jo bra da! Håper det går like bra her til lands også, er jo alt for flaska opp på wow vettu Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1mill og ja.. det lover jo bra da! Håper det går like bra her til lands også, er jo alt for flaska opp på wow vettu Man kan si at det er WoW sin skyld mange sikkert kommer til å prøve Aion også WoW boosta jo MMORPGmarkede enormt! Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ser for meg at det blir masseflukt fra wow om ikke så veldig lenge. Konseptet er brukt opp så til de grader, fleste driver jo bare dank i dalaran. gjør dailys. om igjen å om igjen å om igjen å venter på raid, som de gjør om igjen å om igjen, u get the picture. alt blizzard nå gjør er å lage " nytt contet" ergo slenge på noen nye mounts, dailys. litt fancy pvp, nytt raid med nye items som er akkurat lik de items du har grinda fra før av.. eneste forskjell, nytt navn, litt nye stats. alt er det samme. det skifter bare navn kanskje utseende. er så trøtt av det. det vet jeg mange gjør også nå. nei, aion blir strøkent. noe nytt å få testet ut, men før eller siden blir vel aion som wow også. men da har det vell kommet noe nytt på markedet igjen, noe alla matrix kanskje? plug me in! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Update: There are going be 2 new regions opening up on April 30th, and will last for 15 days. The new region names: NorthEast CNC (China Network Communications) 东北网通专区 ChinaSouthSceondChannel CT (China Telecom) 华南电信二区 Dette kommer til å være F2P. Hvis det er F2P kan du si meg hvordan ? Har så lyst til å prøve dette Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal ta tilbake det jeg har sagt om dette =P etter litt titting på videoer osv så ser dette faktisk veldig lovende ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå