Spectryx Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Makan til surving over at det er 2 timers kø på en søndag ettermiddag....... Du kan jo alltids prøve å levere det tilbake, men det eneste du oppnår er nok en god latter for de ansatte på bakrommet. regner med at du liker å sitte 5 timer i kø da ? EDIT: samme drit som igår, 2t ventetid igjenn. Er vel ingen som liker å sitte 5timer i kø, men de siste 2 dagene har jeg stått maks 2 timer i kø (starta som nr 2001 i køen flere ganger), så det blir stadig bedre.. I tillegg har spillet akkurat hatt release og sånt skjer, enten så lærer man seg å leve med det, ellers så venter man 1-2 uker, så er nok køer osv helt borte. Endret 28. september 2009 av Nutcaze Lenke til kommentar
modesty_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ok.. orker ikke bla gjennom 100+ sider.. men er det noen irc chan for norske spillere? ?? prefer quakenet yea.. Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) NCSoft vil enten klare å fikse kø'ene sine i tide slik at vi merker framgang. Hvis ikke, vil vi merke mindre kø grunnet spillere som forlate spillet, foreløpig eller for alltid, og da slipper NCSoft det problemet som er pr. idag. De har 1 mnd på seg, da spillet kjøpes med 1 mnd abonnement. Edit: Gorgos, ca 2288 i kø, 2,5 timer. Endret 28. september 2009 av Arrow Lenke til kommentar
stefanv1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det har kommet en ny server da, [ENG]Kathrun Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det har kommet en ny server da, [ENG]Kathrun Det hjelper ikke så mye så sannt de ikke har character transfer tilgjengelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nei, Zhugga er i Nightmare. Vi har ikke så mange online, og de fleste av oss er 20+ IRL, med jobber. Er utrolig hyggelige karer, men hvor seriøs guildet er, aner jeg ikke noe om. Har bare vært medlem siden fredag. Hehe, var omtrent som oss det Vi er en internasjonal guild da, med røtter fra Lineage2 og WoW. Tok med guild navnet fra Lineage2 over til WoW når jeg begynte der. Prøver å samle folk som er flinke spillere med begrenset tid til å spille. Akkurat nå er vi nok litt spredt over lvls, men de fleste av oss er 20+ i dag Tar det heller med ro i forhold til å komme opp i lvls fordi det å stresse opp i lvl er no tull, viktigste er kvaliteten på spillerene, lvl50 blir alle uansett. PS: Vi har ei jente på 24 i guildet, slå den du! Men hun har samboer som også spiller med oss. Kona er 31 og vi har to jenter til inc til guildet på rundt samme alder som deres MEN! Det å prøve å selge inn en legion med jenter er nå tvilsomt spør du meg! kan eg få joina den legionen? akurat de eg er ute etter vis dere er asmod på perento Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Level 15 på nye characteren! Skal ikke døgne i dag da. Må ha søvn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Noen ord om trial versjon evt. når den kommer? Endret 28. september 2009 av Error Lenke til kommentar
light_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, det går nok en stund ennå, men jeg har en konto som ikke brukes, som står åpen til 1 nov, om du vil teste Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da har også jeg fått kjøpt Aion. Heter Kozegut og spiller Chanter på Telemachus. Liker spillet veldig godt så langt. Spiller noen av dere i en Guild med grei størrelse på Telemachus? Lenke til kommentar
modesty_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) men skal alle bli enige om hvilken server vi spiller på? hadde vært kult med en pure norsk guild.. men spiller alle på perento? edit* :: ser folk er litt forskjellige.. kan vi ikke alle joine samme race og guild. så kan vi få noen av de største beste guildsa hvis det skal gå den veien? Endret 29. september 2009 av modesty Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Noen på Perento? Asmo Glad lvl 28 her søker norsk legion. Endret 29. september 2009 av topher Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vi har en casual helnorsk (unntak av en dansk) guild på Perento Elyos Casual er mer det at vi har ikke så mye regler og titler eller hva det skal være fordi vi har ikke drittunger og finner ikke det helt nødvendig når alle er over 20 åra. Vi er 21 stk for øyeblikket og noen reserverte plasser for noen som er på vei inn. Men vi har enda et par åpne plasser for noen som er interessert i en casual guild med voksne folk. aldersgrense er på det laveste 20 nå egentlig. Oppi 30 åra og midten av 20 åra av de som er i guilden nå. Men whisper meg (Singularity) eller spør om du ser noen av oss og er intr. Revenants heter vi forresten =) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen ord om trial versjon evt. når den kommer? Om du følger med i tråden ser du vel at de har problemer med å håndtere mengden folk som spiller på kjøpte kontoer for øyeblikket. En evt trial er nok langt inn i fremtiden enda, og ikke noe de tenker på for øyeblikket. Lenke til kommentar
modesty_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vi har en casual helnorsk (unntak av en dansk) guild på Perento Elyos Casual er mer det at vi har ikke så mye regler og titler eller hva det skal være fordi vi har ikke drittunger og finner ikke det helt nødvendig når alle er over 20 åra. Vi er 21 stk for øyeblikket og noen reserverte plasser for noen som er på vei inn. Men vi har enda et par åpne plasser for noen som er interessert i en casual guild med voksne folk. aldersgrense er på det laveste 20 nå egentlig. Oppi 30 åra og midten av 20 åra av de som er i guilden nå. Men whisper meg (Singularity) eller spør om du ser noen av oss og er intr. Revenants heter vi forresten =) forstår aldersgrense ja. men ja. skal ha dette klart imorgen håper jeg. bare formatere pcen først..er bare usikker på om hva jeg skal velge. men det som hadde vært kult er hvis alle norske uansett race klarer å sammarbeide.. at man kan "tyste" om hvor det foregår noe stort nå så man kan få noen fights etc. så har vi den policyen at "norske" i hvilken guild man er i har en allianse. vært innom flere spill hvor dette er blitt utført og er ganske kult. men blir som regel ræva når/hvis det er en kjekkas i alliansen som er rett og slett en dust og tror man kan gjøre hva man vil. da er det ikke så lett å rett slett slakte personen hvis man har sjangs:P men ja... finns mellomting og intriger er jo noe som gjør spillet kult.. Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 men skal alle bli enige om hvilken server vi spiller på? hadde vært kult med en pure norsk guild.. men spiller alle på perento? edit* :: ser folk er litt forskjellige.. kan vi ikke alle joine samme race og guild. så kan vi få noen av de største beste guildsa hvis det skal gå den veien? Er en rund 10+ norske guild på Perento Asmodian siden. Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 første bilde er jeg farmer aether. fant en fin plass å sitte på menst jeg ventet på at vingene skulle lades opp Andre bilde er close up av meg som sitter å koser meg gi kroken min lang lang oppe i himmelen:) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jøss, bare 400 i kø :o Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har vurdert å prøve det men må vente på at pcen min kommer tilbake, maskinen her klarer garantert ikke Aion nå på det laveste. Lenke til kommentar
Arrow_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Har vurdert å prøve det men må vente på at pcen min kommer tilbake, maskinen her klarer garantert ikke Aion nå på det laveste. Og jeg som trodde jeg hadde den mest pingle bærbaren her inne Blir vel slått igjen når din pc er returnert. Endret 29. september 2009 av Arrow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå