Odesseiron Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Intervjuet NCSoft om Aion i Købehavn på torsdag. Publiseres over helgen, vil jeg tro Endret 26. september 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Intervjuet NCSoft om Aion i Købehavn på torsdag. Publiseres over helgen, vil jeg tro Gleder oss Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Intervjuet NCSoft om Aion i Købehavn på torsdag. Publiseres over helgen, vil jeg tro Glimrende, ser frem til det ^^ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Snart level 8! Så tregt. ._. Ja det er ikke som WoW der man tok 20 lvls omdagen,,,heldigvis ! Her ! Min stolte warrior ! Ligner litt på han ene fyren i Mythbusters Endret 27. september 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
MysticoN_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 jeg synest at det gikk fort å levle.. men vet at noen klasser levler raskere enn andre. Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 jeg synest at det gikk fort å levle.. men vet at noen klasser levler raskere enn andre. lvl 13 tok to dager, så går jo relativt fort Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Som SM gikk levlinga fort som bare det.. Men som Assassin sleit jeg mer. Åssen er det med Gladiator? Fun? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 fra lvl 1 til en 15ish kan jeg greie på 3-4 timer. 20+ er et helvete Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Tuller du, Ramusama? ^o) Jeg er såvidt 13 og har spilt veldig mye de to siste dagene. ._. Får ikke engang que, så prøver Elyos på en annen server. Er raskere å levle i Lineage 2. ._. Kunne vært lvl 40 allerede der. Tar jo bare noen timer til 20, så fortsetter man utover dagen og neste dag for 40. Men flott spill, gitt. Synd jeg er blakk som f siden jeg kjøpte lvl 12 gear. Endret 27. september 2009 av Riot Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) De 10 første levlene er simple bruker en 2timer på de. Siden du får den deva questen på 9 og den vill gjøre deg til 10 automatis så grinder jeg quests og mobs fra level 7-9 slik at jeg akkurat blir 9, leverer ingen quests fra 7 og opp. Gjør den Deva questen og du blir 10, levere alt og du blir 12ish. Ikke surre noe i pendemonium bare in å hente skills rett ut igejn. Men husk jeg har hatt rundt 10chars igjen her så kan alt av start quest utenat. Og husk å bytt kanal til den med minst folk på Så ja til 15ish 4 timerish :)ish Endret 27. september 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 kos kan du bytta kanal og korleis virke de? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Når du bytter kanal slipper du å bli forstyrret av andre grupper som holder til på samme sted som din egen gruppe. Dette er hendig, siden du da slipper at andre spillere f.eks. dreper fiendene "dine". Du skifter kanal i menu (nederst til høyre) ->support->change channel. Eventuelt kan du høyreklikke på spillerikonet til gruppelederen din, og skifte til samme kanal som han/henne på den måten. Lenke til kommentar
UlrikS_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Helt utrolig så mye kø det er.. jeg kommer ikke i kø engang siden det er så fullt. Gleder meg til det kommer flere servere. Det trengs virkelig! Endret 27. september 2009 av UlrikS Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Helt utrolig så mye kø det er.. jeg kommer ikke i kø engang siden det er så fullt. Gleder meg til det kommer flere servere. Det trengs virkelig! samme her, har laget chars på alle engelske servere i tilfelle mye kø, men nå er alle opptatte:/ giev more servers Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Hold inne enter med den serveren din vil inn på, øverst, så vil du bli med i køen. 20min igjen Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjem heldigvis nye servere snart. Vurderer å rerolle der. Når ein må spamme key's for å komme seg i køa og føle seg heldig som 2000/2000 då er det lite moro gitt. Ellers er spillet ein fryd ! Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skandaløst lang kø!!! Lenke til kommentar
Vandrer_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skandaløst lang kø!!! Noen som vet når det kommer nye servere? Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Veit ikkje anna en det eg har lest på twitter, og då var det "over the weekend". Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Veit ikkje anna en det eg har lest på twitter, og då var det "over the weekend". lest på forumet nå at mange i england har begynnt å anmelde ncsoft. noe som igrunn ikke er så rart.. har jo betalt for noe som de ikke klarer å levere. vertfall ikke enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå