Lakus Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Velkommen til Babetråden version 1.2 Det er bildeplikt i tråden, alle innlegg skal inneholde bilde. Synes det var rart at ingen hadde laget en Babethread her også enda, så jeg tok tak og gjorde noe med det. Når sant skal sier tok jeg ikke meg særlig id et heller, da det kun er CopyPasta. Men uansett hvor mye jeg vil er det lite jeg kan gjøre for å lage nye og bedre regler, så jeg kopierer de skamløst. All kudos går til de som var med på å danne Babethreaden på Diskusjon.no! REGLER: [X]: Alle innlegg skal inneholde bilde [X]: Bilder bør postes som thumbnails eller i [skjul ] tagger om de er store. [X]: Bilder bør fortrinnsvis være JPEG, og helst ikke over 2 MB per stk [X]: Bildene av stor format bør heller ikke legges ut. Da skal bildene resizes før de legges ut. [X]: Vi stopper før det vises "rose"/kjønnslepper. Mao, kvinnens anatomi [X]: Det er selvsagt ikke lov til å spamme i denne threaden Refferer Logging Siden mange nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging, som jeg skal vise deg i mini-guiden under (Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare): For å slå av i Opera: - Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: - Skriv "about:config" i adressefeltet, finn variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sett verdien til null ved å dobbeltklikke. Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Bildeopplasting Det kan være lurt å bruke en off-site host for bildene, som for eksempel Imageshack eller Photobucket. Begge disse to sidene tilbyr gratis lagringsplass for bilder og videoer og er meget enkle og laste opp til. Endret 22. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Luba Hegre fra Hegre Art Skjul Navnløs dame Endret 8. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde sansen for "Navnløs dame"! (Ja, dere forstår hva jeg prøver å illustrere ) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Siden det er deg, Lakus, skal jeg begi meg ut på slike lugubriteter. Ukjent jente, teit pose, svært pen. Skjul Endret 4. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Tror nok hva dere tenker akuratt ved første blikk.... Nye Tomb Raider jenta... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet hvor jeg skal i sommer Ps. Beklager for ræva kvalitet, brukte mobilkameratet... :unsure: Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hmmm skal vi se kjenner ho: nei, men hadde ikke hatt noe i mot det Random fra nettet: jepp Pose: 10/10 Skulle vært personen som tok bilde?: selvfølgelig:-) Var nok forograf jeg skulle blitt ja... Skjul Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jøss. Blir svimmel av å se på, jo. Edit: Regler er teite! Jeg vil kommentere de svimlende puppene uten å måtte grave frem en eller annen babe! Alle har vel en gang hatt Yellow Fewer: Skjul Endret 4. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jøss. Blir svimmel av å se på, jo. Bildeplikt! Jeg liker ikke blondiner, men Jenny McCarthy :wub: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Og vi fortsetter med litt sånn rare vinker men pene jenter:-) nok en random fra leenks som dere sikkert ser:-) fin side det der:-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 "Neimen Heisann! " Linker en liten godsak fra Småprat, tenkte den skulle få en plass her å: Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 nok to nydelige damer. Dog uten synlig ansikt da men fortsatt bra kropp:-) Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Veronika Fasterova Endret 8. februar 2009 av Larsen Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Veronika Fasterova Bildet du viser til eksisterer ikke. Men når du først nevner det; Skjul Endret 8. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 _LarZen_ ødela tråden får meg nå Du ødela tråden for meg nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg slettet ett bilde ment for å skape dårlig stemning/provosere og to innlegg som kommenterte det innlegget uten å bidra med bilde. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Gjør som hun her og trykk på rapporteringsknappen om dere finner noe regelstridig: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Megan Fox Topless Random Chick Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ser ut som verdens mindre BH spør du meg. Om du ser nøye, ser du at hun har et eller annet over nipplene? edit: Beklager! Legger til bilde. Endret 8. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Bildeplikt much? :rolleyes: Store bilder! Skjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg