Gormash_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om mange av dere liker å tegne eller manipulere bilder for å lage tegneserier eller fan-bilder av spill dere liker, men JEG er ihvertfall en slik en. Ble nettopp ferdig med en jeg har laget basert på vår alles elskede/forhatte (stryk det som ikke passer) World of Warcraft. Håper dere liker den, og håper på å se hva dere også har laget. ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha så sykt bra da. Vil også ha tegnebrett! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rå schtilig! Hadde ønsket jeg kunne tegne. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe ikke verst Du som har tegnet osv.? Isåfall bra gjort. Du får ta å lage flere, kanskje med historie også, med karakterer vi kan glede oss over. Finnes jo flere WoW-comics ute, som f.eks LFG (Looking For Group) LFG Comic PS. Har ikke laget noe selv på pcen som kan linkes, so nothing from me Nesumar Lenke til kommentar
Gormash_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Takker for god-ord. ^_^ Ja, er jeg som har tegnet. Bruker en Wacom Graphire 4 tablet med Photoshop CS2. Tok meg sammenlagt 9 timer å lage den stripen der. Har prøvd meg på å lage noe med historie før (Order of Misfits), men fikk plutselig skrivesperre, så jeg skal nok holde meg til enkeltsider. Ihvertfall for en stund fremover. Følger dere linken så kan dere forresten se hvordan det så ut da jeg STARTET å bruke tableten, kontra det jeg lagde i dag. LFG er bra laget, men jeg synes historien er litt for forvirrende. Dark Legacy er derimot helt konge. ^_^ Endret 4. februar 2009 av Gormash Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke for å ødelegge ved enda et innlegg uten noe bilde, men jeg har selv prøvd å bestille Wacom Intuos3 A5 Wide Special Edition, men både PCUtstyr OG Amentio har tatt det ut av sortementet. :S Plagsomt! A4 Wide SE er litt for stort. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det en ting jeg kunne øsnket at jeg hadde, så var det tegneferdigheter. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal være enig at historien kan være forvirrende, mye som foregår samtidig. Men man kan ikke la være å le av Richard Han er genial! Dark Legacy har jeg også sett på før, veldig bra den å... skal ta å lese litt der nå Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min Mario fan-art: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gnomkraft, din grisegutt hehe. Er det det du bruker skoledagen/arbeidsdagen din til hva? Jaja, skal innrømme jeg ikke har noe bedre å komme med. Fin tegning Keep up the good work! Nesumar Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har vel noen sånne litt mer "dirty" tegninger liggende jeg og, bare annerledes (Ikke hentai). Men er dessverre tegnet med ark å papir, så jeg får ikke lagt de på nett. Har en scanner men den er eldgammel, rustet og virker trolig nok neppe Vi får se hva jeg klarer å få til Nesumar Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 HENTAI! Ah, vil sammenligne det med da jeg fikk en link fra Laland til noe som viste seg og være meget ekkelt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi holder oss unna hentai! Det virker støtende på enkelte, og det er flere mindreårige her! Ètt innlegg slettet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vel... Kunst kan provosere! Jeg lager den i alle former hver dag *Selv om denne ikke akkurat var det mest intelektuelt stimulerende jeg har laget * Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Veldig bra comic av OP. Creds Vi har dog en egen kategori for Visuell Skryt og Morro. Er ikke helt sikker på hva denne kategorien omhandler, men ettersom den ikke er flyttet, kanskje jeg tar feil. Endret 6. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå