Coffey Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hun heter Laila. Når Laila blir gammel nok skal vi gifte oss og få barn. Si hei til Laila. Jeg liker Laila. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen ganger, så er det "Hello baby, want some fun?", men sjeldent noe mer. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 JF Bærbar -.- Jeg er kjedelig ass Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Min heiter: "Maccen"... Det er MacBooken min det. "Maccen". Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Min heter "anolulz". Navnet var vel lite gjennomtenkt da jeg starta maskina første gangen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Min heter "anolulz". Navnet var vel lite gjennomtenkt da jeg starta maskina første gangen Du vet at du kan endre navn etterpå også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har tre maskiner som er navngitt; Hermes - Laptop med GPS Pandora - Filserver Prometheus - Primær arbeidsstasjon Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har to stykker Asus og Xp... Xp er da skole pcen min, mens Asus er den jeg drar med meg overalt. Jeg hadde en til... men han måtte jeg desverre avlive ,hans navn var Vista (så kreativ er jeg) Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du vet at du kan endre navn etterpå også Selvfølgelig vet jeg det, har bare ikke vært første prioritet, og Anolulz har fungert bra Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hun heter Laila. Når Laila blir gammel nok skal vi gifte oss og få barn. Si hei til Laila. Jeg liker Laila. Sier hun "Oh, you turned me on!" når du trykker på knappen hennes? Nesumar Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hun heter Laila. Når Laila blir gammel nok skal vi gifte oss og få barn. Si hei til Laila. Jeg liker Laila. Nå fikk jeg stygge tanker i hodet. Har ei lærerinne som heter Laila. Hun er ikke akkurat attraktiv, og hun er heller for gammel. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Laila har jeg blitt direkte inspirert av den gamle Peppes Pizza-reklamen "Boys just wanna have fu'un... med LAILA!" Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Laptop: NTVGS-07106.ntvgs.no xD Stasjonær(RIP): Supermann Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 spillepc å lappis enkelt å greit Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Må gå igjennom her når jeg skal få meg stasjonær maskin ass. Da skal jeg få et kongenavn på den Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eneste gangen jeg snakker til datan min skriker jeg "Hold Kjeft" med sånn stemme som hu dama i Brannmann Sam har. Høres mer ut som hold kjiiiift Ellers så pleier jeg å si natta og kose xboxen min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ga akkurat minilaptopen nytt navn.. Dolores! Vet ikke hvorfor, det bare klinget så bra.. Dolores<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå