lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Laptop 1: LappaLaptop 2: BigMama Stasjonær: Biffen Også har jeg en gammel stasjonær som heter klumpen, som forhåpentligvis blir en slags serber etterhvert. Ahaha, Overtrøtt humor Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Laptop 1: LappaLaptop 2: BigMama Stasjonær: Biffen Også har jeg en gammel stasjonær som heter klumpen, som forhåpentligvis blir en slags serber etterhvert. Ahaha, Overtrøtt humor hehe mye som tyder på det!! Serber* hehehe hva skal man med serbere hjemme da?? ydde og vaske??;-) har noen deler jeg og kanskje jeg og skal få meg en sånn serber:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper pc'en min blir en polakk. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Leser du ikke nyheter? Var jo nylig en gruppe polakker som slo ned en fyr på gata. Blir en fin pc det der, du skal trykke på avknappen.... "KAPOW! Cant touch me!" Skal du ha en Amerikaner blir den å veie sånn 130kg. En brite blir vel å spørre 50 ganger "Are you sure you want to turn me off? Would you like a cup of tea while you wait?" Og ja, jeg er overtrøtt. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Indeed, You are. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eller en italiener: det går så fort at du er fremme før du har sagt hvor du skal! Eller kræsjer fordi den blir så overrasket over alle ferdigpizzaene du trykker i deg... Da skulle min ha hete Miguel:-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi er tydeligvis alle overtrøtte ! Blir vel å komme en del bedre svar å kommentarer i morgen tenker jeg, når alle har fått høneblunden Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 In soviet russia computers crash you! AHohaHIhao, Fant på den nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 på sisilia så oppererer dem kun i hemmelighet og i små grupper men dem laster inn ulovlige filer som dem selger videre:-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ahaha, Overtrøtt humor hehe mye som tyder på det!!Serber* hehehe hva skal man med serbere hjemme da?? ydde og vaske??;-) har noen deler jeg og kanskje jeg og skal få meg en sånn serber:-) Bare jeg som har vokst opp et sted hvor servere populært ble kalt serbere, med andre ord. For, ja, jeg skrev det med overlegg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Back to topic. Dataen min heter Su-pu-ku Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvor har du fått det fra da? Har vel egentlig ingen seriøse navn på pcen min, har vel egentlig ikke tenkt over det. Acer kaller jeg den bærbare, mens den stasjonere blir vel kaldt for en "Helvetes Packard" Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Seppuku Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eh, bare jeg som har overnørdet hele prosessen med å navngi datamaskiner? Kaller dem opp etter hva nå enn prosessor kodenavnet er. Har Barton, Banias, Conroe, Newcastle, Coppermine og faktisk en Toga. Har alltid gjort det slik, praktisk. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Stasjonær: Saftsaus Laptop: minime Mediacenter: Mediacenter Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun heter Asus, men er mest kjent som PCen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hille og Hille-Jr Lenke til kommentar
TCE Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Stasjonær: Uni laptop: Unitop simpelt og lett så andre kan finne meg på nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå