Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Datamaskinen min heter "Redrum" Hva heter deres? Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lenovo Thinkpad R61i? Eventuelt Data'n eller Bærbaren. Har eg for lite fantasi? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jentenavn. Hvert OS, ikke hver PC: iMac OSX: LINN. iMac Windows: LINE. MacBook Pro OSX: MELINE. MacBook Pro Windows: MARTINE EasyNote Linux: ROSE EasyNote Windows: LINE. <3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det har jeg ikke tenkt på... o.o Har en Toshiba Sattelite L300d. Hva burde den hete? Jentenavn. Hvert OS, ikke hver PC: iMac OSX: LINN. iMac Windows: LINE. MacBook Pro OSX: MELINE. MacBook Pro Windows: MARTINE EasyNote Linux: ROSE EasyNote Windows: LINE. <3 Mac fortjener jentenavn Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Like mye jentenavn som alt annet ja. Noen som har guttenavn på tingene sine og er gutt (penis eksludert seff ) burde besøke lege. @Lolidude nedenfor (#6): Var jo nettopp det jeg skrev her i innlegget. Endret 4. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil si att man har problemer om man sryter over den deilige sex'en med Lene som er skjønnsorganet ditt. Mye bedre med Petter. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Like mye jentenavn som alt annet ja. Noen som har guttenavn på tingene sine og er gutt (penis eksludert seff ) burde besøke lege. @Lolidude nedenfor (#6): Var jo nettopp det jeg skrev her i innlegget. Sorry, Jeg ble forvirret Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kaller den vel bare "Acer" Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm? Jeg har guttenavn på de fleste av harddiskene mine. Diskene er Matt Damon, Ben Affleck, Pia tjelta, David Hasselhoff, og Steven Seagal (Brukes til backup) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Acer Ventura? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Acer Ventura? PC-en min er herved omdøpt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min heter Acer Aspire 5920G. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min heter Terminator 3000. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Min gamle stasjonære hette: "Mr. Grandmother" Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tja har prøvs å spørre flere ganger men se rikke ut til å få noe godt svar! Er mer sånn susing bare! Ellers så står det coolermaster på den da... men blir bytta ut med et antec etter hvert pga kjøling:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe gammle ''Slitte'' klistremerker så det ser ut som dataen min var i Vietnam? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min heter vel bare "Acer" ^_^ Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min: 4-gaming. Første firekjerner, så da syntes jeg det passet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laptop: Neo-Laptop Stasjo: Skyline (Elsker Nissan Skyline GTR-bilene så ergo...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå