Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg irriterer meg over livet i flekkene. lack of content. hah. Endret 29. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jeg irriterer meg over nerden som sitter ved siden av meg og spiller wow. han er helt vekke og det er umulig å få kontakt. jævla soper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg er kjempe trøtt og har hodepine, har verken ibux eller paraset i nærheten og er for trøtt til å gå i 40minutter for å kjøpe. Alt jeg egentlig vil er å legge meg til å sove, men da er jeg redd for at jeg kommer til å våkne i tolvtiden og ikke får sove igjen. Endret 20. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Irritert over at pcen min har vært på reperasjon i snart 2,5 uker... Håper å få den denne uka Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eg blir irritert av internettet mitt som finner det for godt å dette ut når det absolutt ikkje passer meg Je**a fi**e linje Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) ^_^ Endret 23. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå