Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) sånn skal det låte. Endret 1. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 At alle enten har dratt hjem eller ligger og såver, så jeg må spille public CS Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Akkurat nå er det denne dumme migrenen som irriterer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) 1. En tørketrommel i naborommet som på død og liv skal pipe hvert fjerde sekund når den er ferdig, helt til noen skrur den av 2. Å måtte være på skolen kvart over åtte, når man må gå opp et forbannet lite fjell både frem og tilbake 3. Å ha 55 minutters skoletimer, og absolutt alle skoletimer er dobbelttimer 4. Når tekniske ting ikke fungerer som de skal og man må feilsøke i evigheter 5. Glatte og jævlig veier så man ikke kan øvelseskjøre verken bil eller skuter 6. Folk som snakker om ting de ikke har peil på og prøver å overbevise deg til å tro deres synspunkter 7. De fleste former for usaklighet/barnslighet når situasjonen ikke trenger det 8. Fransk 9. Mattematikklæreren min 10. MSN som nekter å logge seg på støtt og stadig 11. Lærere som ikke klarer å forklare ting 12. Lærere med skrikestemmer Kommer til å oppdatere den listen ofte føler jeg.. Endret 2. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mandag, trøtt, kulde, regn, idioter i trafikken, mandag, idioter på bussen, mandag, idioter på gata, sulten, tomt for kaffe. Og nevnte jeg mandag? <_< Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Innlevering i Jødedomsgreier til onsdag. Det irriterer meg.. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 1. Matematikk/Naturfag læreren. 2. Å glemme å se Wipeout på tv i går:P 3. Mandag, Tirsdag, Onsdag. 4. Idioter. 5. John Cena som World Champion! 6. Det ekstremt dårlige utvalget på både DVD og TV-programmer i Norge, etter min smak. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 jeg hater hjemmedager i mat og helse. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg hater gloseprøver i fransk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 jeg har glemt oppskriftboken :/ Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 At jeg ikke er ferdig på jobb før 17:00.. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Denne listen er stor. irriterende folk, som tror dei e noe. ungdommer som er yngre enn meg. folk på xbox live som snakker som tre/åtte åringer. trøtte, kjedelige og dårlige lærerar. alarmer som lager pipelyd 24/7 folk som kjører treggere enn 80 i 70 soner. folk som lager/selger dårlige ting som varer i to min etter du har åpna den. Eksempel spill, lys, mobiler og sånt. og toyota yaris Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Telefonselgere!!! Var telefonselger i noen uker i sommer.. Sorry Hatet meg selv litt da, men hallo.. 250,- som timelønn! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 irriterer meg over jobbskyggingsdagen. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 1-At de aldrig måker den veien jeg sykler til skolen når det er snø ute. 2-Matte 3-Mandager og Onsdager Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 At "russen" har gått med russeklær siden januar Fysikk/læreren i fysikk (Han ligner på Einstein ) Liverpool Fjollete jenter (De med dyp utringning kan jeg tilgi ) Liverpool (ja, igjen) Read error på min (relativt) nye HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå