Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg skrudde på tven for litt siden, for å se på CSI: NY, jeg var allerede litt småsur for å ha gitt bort en halv sjokolade. Klikk, tven er på, og hva ser jeg, en episode som jeg har sett før? JA. Det irriterer meg skikkelig. Nå, er det din tur Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Repeat. Slik som du nevner på slutten der. :@ Ellers så... når jenter driver å "flørter" med deg, mens så er det bare sånn generelt sett. DØ! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg skrudde på tven for litt siden, for å se på CSI: NY, jeg var allerede litt småsur for å ha gitt bort en halv sjokolade. Klikk, tven er på, og hva ser jeg, en episode som jeg har sett før? JA. Det irriterer meg skikkelig. Nå, er det din tur Det at folk refererer til enkelte The Who sanger som: sangen på CSI reklamen. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) The Who, hvem er det? Pff, sangen heter CSI-sangen! Irriterer meg grønn av de gangene jeg tar dumme valg, bare for å se de bite meg i baken minuttet senere. At jeg aldri lærer! Endret 4. februar 2009 av bamsefar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Folk på jobbet som ikke rydder etter seg. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Folk på jobbet som ikke rydder etter seg. Birger Støttes. Jobbet en del med renhold som inklusiv i jobben jeg var ansatt til. Ekkelt med alt man kan finne i et varelager for grossister (Asko). :rolleyes: Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Top 5 1, Små rips som flørter. 2, Små brødere 3, Folk som gamer merkeligt... (Fks, bare camper ett sted, eller bruker cheats....) 4, Folk som tror de er best i alt og tror de kan mer enn alle andre (Disse kunne blitt lakt i pinestolen!!) 5, Rare ganster folk som stadig truer deg med bank i parken men møter aldri opp.... Endret 5. februar 2009 av Michael Jensen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hodepine hvis jeg sitter foran skjermen for lenge^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Eg irriterer meg over dei i butikken som har ein stappfull handlevogn, mens du som står bak dei har bare ein liten colaflaske, slippe deg frem har dei aldreg hørt om nei! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Irriterer meg grønn over konstant hodepine og smertestillende- og Migrenetabletter, som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Søren Kierkegaard, Karl Marx og Sigmund Freud. Lenke til kommentar
NiZZa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 irriterer meg over de høye prisene på spar Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 At mine problemer ikke er viktige nok for alle sammen. Her sitter jeg med en dyp depresjon og selvmordstanker, men nei da, ikke viktig nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 At kinoen her i byn ikkje skal vise Friday 13 filmen i dag Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 dårlige oversettelser på cartoon network feks. hatte triks = hat trick i forball Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) 1. Bluescreen! 2. Man kan ikke endre alder på PSN! Endret 1. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 at jeg ikke kan spille cod4 nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 At mine problemer ikke er viktige nok for alle sammen. Her sitter jeg med en dyp depresjon og selvmordstanker, men nei da, ikke viktig nok. Wut? :unsure: Irriterer meg at det tar lang tid for meg å gjøre lekser. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Irriterende at jeg sov til kvart på tre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå