Gå til innhold

Problemer med gta4, tastatur/mus.

Anbefalte innlegg

Hei, har akuratt kjøpt meg gta4, og gledet meg til å begynne å spille. men gleden ble kortvarig, spillet startet greit, men når jeg først satte meg inn i en bil merket jeg fort at svinge evnene til bilene var sterkt redusert, de klarte jo ikke ta normale svinger engang.

I tilegg hadde jeg bare muligheten til å gå eller sprinte, var ikke noe mellomting. virker som at tastaturet bare gir signaler som om du skulle brukt en kontroll og bare såvidt tilta kontroll sticken...

skal det være slik eller er det noe galt med tastaturet mitt? (har logitech G15 gaming tastatur) <_<

Videoannonse
Annonse

Er ikke så lett å svinge i GTA syntes jeg.Personlig hater jeg å kjøre bil i GTA grunnet dette. Derfor blir det mye taxi taking :p Nå er det lenge siden jeg spilte GTA, men jeg syntes å huske at det er mulig å jogge ved å holde inn sprinte knappen (spilte på xbox så vet ikke hva den er på data).

lurte litt når det ikke var noe mellomting mellom gå og sprinte (jogge f.eks som i de tidligere spillene) så jeg sjekka litt på youtube og da så jeg at de fleste jogget i middels tempo :S

På Xbox-versjonen tapper man "A" når man vil sprinte, og holder "A" når man vil bare løpe i vanlig tempo. Ingen av delene resulterer i gåing. Kanskje det er noe av det samme i PC-versjonen? Prøv deg frem :-)

Syns gta4 ikke er så bra som den hype denne har fått. Er liksom alt for mye i gta3 fks så kunne du bare kjøre bil og være veldig enkel og bruke men gta4 er det masse dritt du må gjøre så du bruker veldig lang tid for og bli ferdig med et oppdrag. Også popper denne mobilen opp heletiden, nei dette syns jeg var dårlig greir.

Under controls har du et valg som jeg tror heter Always sprint. Her kan du velge mellom Toggle og Hold. Med Toggle, så slår du sprinting av og på når du trykker på løpeknappen din. Da har du ingen mellomting. Velger du Hold, da holder du inne løpeknappen for å jogge, og du trykker gjentatte ganger for å sprinte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...