bas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Innimellom kommer jeg til å tenke på det fantastiske spillet Oddworld Strangers Wrath. Husker jeg storkoste meg med den spesielle atmosfæren, flotte omgivelsene og de mange artige våpnene. Det ble annonsert en oppfølger som skulle hete Fangus eller noe i den dur, men det har aldri sett dagens lys. Prøvde å søke litt rundt på nett, og det ryktes at Oddworld skaperne har gått bort fra spill og konsentrerer seg om film i stedenfor. Noen som kan kaste noe mer lys over eventuell status her? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er Strangers wrath? Har bare spilt de to første til PS og tredje til Xbrikke. Flotte spill! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hva er Strangers wrath? Har bare spilt de to første til PS og tredje til Xbrikke. Flotte spill! SW er egentlig et helt annerledes spill og har ganske lite med oddworld serien å gjøre. Du vil bare kjenne igjen noen få skapninger, og gameplayet og historien er helt annerledes. Når det er sagt så er fortsatt verdenen "odd", og vi har noe sånt "slem stormakt" greier i dette spillet og. Strangers Wrath er nok muligens det mest orginale spillet i serien etter det første spillet til PS. Gameplayet består av en blanding av fps og 3 person beat em up + platforming, og kontrollen sitter fantastisk godt. Er veldig mye annet orginalt å si om spillet og, men jeg lar være, siden nesten hele spillet har elementer få andre spill har prøvd seg på. Eneste dårlige var at det hadde ingen multiplayer, ekstra innhold og mulighet for å velge mellom vanskelighetsgrad. Nesten litt som half life 2. Uansett: Tror jeg hørte at de skulle jobbe med film istedenfor jeg og. Kan gjette på at SW ikke solgte så veldig bra siden det kom ut sent i xboxs levetid og var bare utgitt til den maskinen. Og er ikke sikker men tror det var noe sånt om at EA ikke ville la dem lage et nytt spill for dem (EA var utgiveren av SW). Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Innimellom kommer jeg til å tenke på det fantastiske spillet Oddworld Strangers Wrath. Husker jeg storkoste meg med den spesielle atmosfæren, flotte omgivelsene og de mange artige våpnene. Det ble annonsert en oppfølger som skulle hete Fangus eller noe i den dur, men det har aldri sett dagens lys. Prøvde å søke litt rundt på nett, og det ryktes at Oddworld skaperne har gått bort fra spill og konsentrerer seg om film i stedenfor. Noen som kan kaste noe mer lys over eventuell status her? Strangers Wrath er et rimelig bra action-spill, som absolutt fortjeneren oppfølger. Bare så det er klart, utviklerne bak oddworld spillene, Oddworld Inhabitants, anonserte like etter utgivelsen av Strangers Wrath at de trakk seg ut av spillbransjen og kom til å lage animasjonsfilmer i stedet. De har siden jobbet på sitt første filmprosjekt, Citizen Siege. Lyspunktet er derimot at i fjor vår ble det bekreftet at Oddworld Inhabitants jobber på et nytt spill sammen med Jeff Braun, en av grunnleggerene bak Maxis. Så vidt jeg vet har vi ikke hørt noe mer om dette prosjektet, og det ble heller ikke bekreftet om det var snakk om et oddworld-spill eller ikke. Endret 4. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var Abe og/eller Munch med i Strangers Wrath? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Munch var ikke så kul som abe. Faen, fikk lyst å spille det igjen selvom jeg synes det var best som 2D. Jeg elsker historien også! Første gang jeg var borti en "mørk" historie. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Var Abe og/eller Munch med i Strangers Wrath? Nei, eneste er monsteret som opererer munch i "munchs odysee". Han er med i en kort scene i SW, men det kan vel heller sees på som trivia eller hva du kaller det. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uff, ganske kjipt. Men har fortsatt lyst å prøve. Har hørt positive ting om spillet. Og forresten, Riot, Munch er überhard! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å gud, nå er jeg nødt til å spille Oddworld igjen ^_^ Nå kommer jeg til å bli sittende med det i hele natt. Vet ikke helt ang oppfølgere osv dessverre, men måtte dele min entusiasme for Abe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har bare prøvd Munch's Odysee jeg, men det likte jeg virkelig! Er Stranger's Wrath særlig likt det i gameplay? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uff, ganske kjipt. Men har fortsatt lyst å prøve. Har hørt positive ting om spillet. Og forresten, Riot, Munch er überhard! Munch kan ikke gå på egne ben. Var det ikke han som rullet på rullestol? Abe spillene skal jeg spille om noen timer (når folk har lagt seg sånn at det ikke er så mye å ta igjen her på forumet ) via ePSXe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Abe spillene skal jeg spille om noen timer (når folk har lagt seg sånn at det ikke er så mye å ta igjen her på forumet ) Jeg visste du var in it kun for postcounten Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Abe spillene skal jeg spille om noen timer (når folk har lagt seg sånn at det ikke er så mye å ta igjen her på forumet ) Jeg visste du var in it kun for postcounten Hadde jeg kunnet skannet inn et speil så hadde jeg gjort det, Steinakus. :wub: Nei, altså, jeg skriver da meningsfulle innlegg. Gjerne med spørsmål og mer. Er interessert i å vite diverse ting om spill. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 SW er vel ikke tilfeldigvis DLC? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Når jeg skrev SW var det en forkortelse på Strangers Wrath. Anyway, appetittvekker: http://youtube.com/watch?v=s8QgPaL1uco Anmelder var kanskje litt overpositiv, men viser godt hvordan spillet er (var egentlig ikke så vanskelig som han sier). Når jeg ser kvaliteten i den filmen skulle jeg ønske jeg hadde bedre videokabel til xboxen min... Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Å gud, nå er jeg nødt til å spille Oddworld igjen ^_^ Det er akkurat den følelsen jeg får hver gang jeg kommer til å tenke på Strangers Wrath, var noe med hele atmosfæren i spillet som appelerte veldig til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå