Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på i år?


texzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bekreftet:

14.feb: Silver, SubScene, Oslo

22.Apr: Underoath, Sentrum Scene, Oslo

 

Kanskje:

5.Apr: Suicide Silence @ Irvine, California

12.Apr: Dreaming in oceans, This is colour, Bleed from within, The dead lay waiting, A poetic yesterday, Devil cried mercy, As the blessed fall, And whitestars, A burial at sea, The archer home, Upon all innocence og Set the sails @ Birmingham, England

 

 

Festivaler:

Sweden Rock Festival

Hove

Wacken Open Air

 

Dette jeg vet hittil. Kommer sikkert mye mer senere, kjenner jeg meg selv rett :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Blir mest sansynlig Karmøygeddon på meg. Metal festival i Haugesund 24 og 25 april.

Bandene som eg gleder meg til Er Behemoth og Aura Noir :D

 

Skal på Karmøygeddon jeg også! Behemoth kommer til å bli så evig fett!

Vedsiden av det så skal jeg bare på Bobby McFerrin, kjent jazzcat!

Lenke til kommentar

Nå kommer Linkin Park til England og Finland i løpet av sommeren. Skal jeg ta turen over? Får se, ser ut som at det begynner å treffe Nord-Europa så jeg krysser fingrene for at de kommer hit også :unsure:

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Var på AC/DC, og så blir det vel Backstreet Girls denne uka, Black Debbath litt senere og så Greenland Whalefishers på St. Patrick's Day. Mars ser ut til å bli en bra måned!

 

Norway Rock Festival frister veldig. Manowar, WASP, Doro, UDO, Testament. Kan bli spennende å se hvem som headliner på lørdagen, though :)

 

Jethro Tull frista, men er utsolgt nå. Er noe forbanna dritt med sitteplasser. Må jo vite 100% hvem som er med på forhånd, noe som ikke alltid er lett å få til... <_<

 

Kanskje Mötley Crüe, selv om 600 kr for en konsert i Bergenshallen er smådyrt. Enesten fordelen er at det er 15 min å gå dit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2
Blir mest sansynlig Karmøygeddon på meg. Metal festival i Haugesund 24 og 25 april.

Bandene som eg gleder meg til Er Behemoth og Aura Noir :D

 

Skal på Karmøygeddon jeg også! Behemoth kommer til å bli så evig fett!

Vedsiden av det så skal jeg bare på Bobby McFerrin, kjent jazzcat!

 

Ja, billetter er i boks og teller dagene som går nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...