xXZorroZorXx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Wacken Open Air. Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mencea i dag i Horten Blir moro. Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 AC/DC i juni. Tok en råsjangs da billettene ble bestilt, da det er mulig at konserten kræsjer med muntlig eksamen :/ Oh well, forhåpentligvis går det bra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bekreftet: 14.feb: Silver, SubScene, Oslo 22.Apr: Underoath, Sentrum Scene, Oslo Kanskje: 5.Apr: Suicide Silence @ Irvine, California 12.Apr: Dreaming in oceans, This is colour, Bleed from within, The dead lay waiting, A poetic yesterday, Devil cried mercy, As the blessed fall, And whitestars, A burial at sea, The archer home, Upon all innocence og Set the sails @ Birmingham, England Festivaler: Sweden Rock Festival Hove Wacken Open Air Dette jeg vet hittil. Kommer sikkert mye mer senere, kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Iced Earth, Opeth og The Prodigy i nær fremtid, og en symfonikonsert med Nobuo Uematsu og flere andre i Tyskland i høst (en annen som ordnet billettene, så jeg er ikke sikker på hva det er kalt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Blir mest sansynlig Karmøygeddon på meg. Metal festival i Haugesund 24 og 25 april. Bandene som eg gleder meg til Er Behemoth og Aura Noir Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Håper på Norway Rock Festival i sommer og Thåström i mars. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da blir det både Zeromancer i mars og Kaizers i april, hundre prosent sikkert. Har og litt lyst på Thåström, men vet ikke om jeg orker reise for det. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blir mest sansynlig Karmøygeddon på meg. Metal festival i Haugesund 24 og 25 april.Bandene som eg gleder meg til Er Behemoth og Aura Noir Skal på Karmøygeddon jeg også! Behemoth kommer til å bli så evig fett! Vedsiden av det så skal jeg bare på Bobby McFerrin, kjent jazzcat! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nå kommer Linkin Park til England og Finland i løpet av sommeren. Skal jeg ta turen over? Får se, ser ut som at det begynner å treffe Nord-Europa så jeg krysser fingrene for at de kommer hit også :unsure: Endret 2. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 AC/DC @ Valle Hovin Metallica @ Spektrum Quart Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var på AC/DC, og så blir det vel Backstreet Girls denne uka, Black Debbath litt senere og så Greenland Whalefishers på St. Patrick's Day. Mars ser ut til å bli en bra måned! Norway Rock Festival frister veldig. Manowar, WASP, Doro, UDO, Testament. Kan bli spennende å se hvem som headliner på lørdagen, though Jethro Tull frista, men er utsolgt nå. Er noe forbanna dritt med sitteplasser. Må jo vite 100% hvem som er med på forhånd, noe som ikke alltid er lett å få til... <_< Kanskje Mötley Crüe, selv om 600 kr for en konsert i Bergenshallen er smådyrt. Enesten fordelen er at det er 15 min å gå dit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blir mest sansynlig Karmøygeddon på meg. Metal festival i Haugesund 24 og 25 april.Bandene som eg gleder meg til Er Behemoth og Aura Noir Skal på Karmøygeddon jeg også! Behemoth kommer til å bli så evig fett! Vedsiden av det så skal jeg bare på Bobby McFerrin, kjent jazzcat! Ja, billetter er i boks og teller dagene som går nå Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dimmu Borgir i Trondheim 22. Mai Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 http://faiasplace.com/video/prodigy.wmv . Her var jeg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Da var Thåström-billett i boks. ^_^ Endret 5. mars 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kjell Bradtdal, men hugsar ikkje heilt når det var. I sommar i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå