Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (Jeg savner cry) :wub: Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen kule som kommer til Bergen så pssh. Ei heller Oslo Madonna kommer vel til Valle Hovin, Oslo 30. juli. Er jo gankse "spennende", for de som liker henne... :rolleyes: .... ... Nei seriøst... Nei, Madonna kan komme seg tilbake fra det landet hun er fra. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hellvette? Det er ikke cry smileyen btw Endret 4. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 æsj, Zeromancer har alltid 18 år..Rart hvor mye jeg hadde i mot 18 år før jeg ble atten selv. Nå har jeg ingenting i mot det. Betyr stort sett at det er lettere å få fingrene på billetter. ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Finnes det Smily-koder til andre enn de som står her? I så fall; Kan noen liste opp? Savner speielt , og .. Endret 4. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hellvette? Det er ikke cry smileyen btw :wub: Edit: blanda jeg da.. :/ OT: noen som skal på Arvika festivalen iår? Endret 4. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Skal se AC/DC den 15. juni. GLEDER MEG! Faktisk den første ordentlige konserten eg skal være med på Akkurat det han sa, men skal i tillegg på Play! 20. mars. Men hvor er Linkin Park konserten min!? Endret 4. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir da i det minste Wacken Open Air på meg i år. Kanskje Hove, kanskje Norway Rock, og skal ikke se bort i fra at jeg lurker meg på Fjellparkfestivalen i år også. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal ikke på en direkte konsert.... Men ender opp med å dra på Qlimax og kansje Defqon.1 Festival... Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må kjøpe Metallica billetter svart i år. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Har vært på: The Low Frequency in Stereo, Samfundet (Trondheim) 6. februar - Ikke veldig imponerende. Noen catcy sanger, men ellers ble det en grøt av bass. Lokalet må ta deler av skylden, da det ikke akkurat fremhevet presisjon i lyden. AC/DC, Telenor Arena, 18. februar - Fantastisk konsert Kommende: Opeth, Samfundet (Trondheim), 11. mars BigBang, Samfundet (Trondheim), 25. april redigert: oppdatert lista Endret 6. mars 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sonic Syndicate nå til mandag - John Dee Dragonforce 28 - Rockefeller Hovefestivalen 2009 til sommern! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Om noen i klassen skal spille på Hove, så blir det sikkert Hove i sommer men missliker at Hulen har 18 thou.. Endret 5. februar 2009 av texzi Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen i klassen skal spille på hove? Hvilket band er det snakk om ? Kan forsåvidt opprette en egen tråd for dette... Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Noen i klassen skal spille på hove? Hvilket band er det snakk om ? Kan forsåvidt opprette en egen tråd for dette... De har meldt seg på, men ikke fått bekreftet enda.. http://www.myspace.com/trgmagic de har nylig vært i studio, men har ikke lagt noe ut enda, kommer veldig snart sier de^^ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal til London den 24. og se The Killers. Muligens se Kaiser Chiefs neste uke, får se... White Lies kommer i mars (?) og de vil jeg gjerne få med meg. Men ellers blir det veldig avhengig av hva som kommer til Norge. Har et lite ønske om å få sett Goldfrapp, The Wombats, med fler. Men det absolutt kuleste å få sett live, hadde vært Daft Punk. Så Alive konsert, og det så utrolig moro ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er vel verdt å nevne at jeg nok trolig må få med meg Opeth både i Kristiansand og Stavanger, når de først kommer. Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Metallica og vurderer sterkt Norway Rock Festival (pga Manowar) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har så lyst til å dra på Sonic Syndicate og Deathstars at jeg blir dårlig. Har tenkt meg på Norway Rock Festival. In Flames, Manowar, Satyricon og Sonata Arctica frister meget. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen i klassen skal spille på hove? Hvilket band er det snakk om ? Kan forsåvidt opprette en egen tråd for dette... De har meldt seg på, men ikke fått bekreftet enda.. http://www.myspace.com/trgmagic de har nylig vært i studio, men har ikke lagt noe ut enda, kommer veldig snart sier de^^ Spennende. Hvilken sjanger er det snakk om? Kan ikke si jeg fant noe konkret info på myspace siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå