texzi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilke konserter skal du på i år? --- Selv skal jeg på: Metallica - Oslo Spectrum 17.06 Bruce Springsteen - Bergen Kohengen 09.07 Coldplay - Bergen Kohengen 19.08 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen hittill Håper det blir noen konserter på meg i år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Opeth i Bergen i mars og Wacken til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal på Jean Michelle Jarre 4 May tror jeg det var, og kanskje Depeche Mode til sommeren, men det er ikke helt klart enda. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal se AC/DC den 15. juni. GLEDER MEG! Faktisk den første ordentlige konserten eg skal være med på Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal se AC/DC den 15. juni. GLEDER MEG! Faktisk den første ordentlige konserten eg skal være med på AAAAAAAAARGH!!!!!! Must kill! Hvordan fikk du tak i biletter? Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal se AC/DC den 15. juni. GLEDER MEG! Faktisk den første ordentlige konserten eg skal være med på AAAAAAAAARGH!!!!!! Must kill! Hvordan fikk du tak i biletter? Med å ta fri fra skolen og sitte på billettservice? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen kule som kommer til Bergen så pssh. Ei heller Oslo Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Counting Crows i London i mai. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal på AC/DC nå i februar...glede seg:D Ellers så tenker jeg at jeg burde få med meg El Caco på Bylarm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Zeromancer 18. mars. Eneste jeg har bestemt meg for ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Metallica - Oslo Spectrum 17.06 Den ja. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Zeromancer 18. mars. Eneste jeg har bestemt meg for ^_^ Ohh den vil jeg også på! Er det på Inside eller no da?? Ellers så vil jeg på den derre spillkonserten Det høres så dødskult ut! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Zeromancer 18. mars. Eneste jeg har bestemt meg for ^_^ Ohh den vil jeg også på! Er det på Inside eller no da?? Ellers så vil jeg på den derre spillkonserten Det høres så dødskult ut! Hulen, fer sure. 18 år, 250,- per hode. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Zeromancer 18. mars. Eneste jeg har bestemt meg for ^_^ Ohh den vil jeg også på! Er det på Inside eller no da?? Ellers så vil jeg på den derre spillkonserten Det høres så dødskult ut! Hulen, fer sure. 18 år, 250,- per hode. ^_^ æsj, Zeromancer har alltid 18 år.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skulle på Ac/Dc jeg og... men var hvist en del andre og som hadde bestemt seg for det... :-( Er egentlig fredelig av meg men kunne drapt for en halv billett dit og donert hjertet for andre halvdelen!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 AC\DC 18 februar Children of Bodom 26 Februar Kommer til å bli HERLIG Synes litt synd på dere som ikke har billetter til AC\DC ELLER EI Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen kule som kommer til Bergen så pssh. Ei heller Oslo Madonna kommer vel til Valle Hovin, Oslo 30. juli. Er jo gankse "spennende", for de som liker henne... :rolleyes: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hulen er kos Jeg er 22 Kommer inn hvor jeg vil. Men jeg ser litt yngre ut da så blir spurt om leg noen ganger. Det er litt irriterendes. Ellers ligner jeg på alt annet enn meg selv på beviset Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen kule som kommer til Bergen så pssh. Ei heller Oslo Madonna kommer vel til Valle Hovin, Oslo 30. juli. Er jo gankse "spennende", for de som liker henne... :rolleyes: Vi klarte nesten og holde Madonna unna norge (Jeg savner cry) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå