Gå til innhold

[LØST]Får ikke noe lyd på IE


Aerow

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt.

 

Såh... Hva skal jeg gjøre? :blink:

Endret av Aerow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt.

 

Såh... Hva skal jeg gjøre? :blink:

 

 

 

Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE.

 

Haiku taim

 

IE er dårlig

Firefox er bra og fett

Bruk det istedet

Lenke til kommentar
Kva du skal med IE i det heile tatt?

 

Se på videoer og andre ting som jeg må ha Flash Player til. Det funker ikke å laste ned Flash Player til Opera eller Firefox <_<

 

 

Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt.

 

Såh... Hva skal jeg gjøre? :blink:

 

 

 

Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE.

 

Haiku taim

 

IE er dårlig

Firefox er bra og fett

Bruk det istedet

 

Jeg bruker aldri IE, den eneste gangen jeg bruker det er fordi jeg skal se på videoer på youtube og andre ting jeg må ha Flash Player for.

Lenke til kommentar
Kva du skal med IE i det heile tatt?

 

Se på videoer og andre ting som jeg må ha Flash Player til. Det funker ikke å laste ned Flash Player til Opera eller Firefox <_<

 

 

Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt.

 

Såh... Hva skal jeg gjøre? :blink:

 

 

 

Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE.

 

Haiku taim

 

IE er dårlig

Firefox er bra og fett

Bruk det istedet

 

Jeg bruker aldri IE, den eneste gangen jeg bruker det er fordi jeg skal se på videoer på youtube og andre ting jeg må ha Flash Player for.

 

 

Du kan ha flash player på Firefox. Jeg ser på youtube med firefox hver dag. Hvis ikke det var mulig hadde firefox vært ubrukelig.

Lenke til kommentar

Snakker vi foresten vista eller xp.?

 

Viste er jo horribel på å opprette egne "lydprofiler" for alle aktiviteter, alle programmer får sin egen volumkontroll, og alle msn voice samtaler får egene volumkontroller...

Jeg vet ikke da om Exploder får egen volumkontroll...

( "Høyttaleren" nede ved klokken på oppgavelinjen)

Jeg har ikke Vista på pcene lengre, så jeg får ikke sjekket...

5% sjans... :p

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Prøvde nå å installere fra den linken du ga meg. Jeg trykket på "Agree and install now". Deretter trykket jeg på "Lagre Fil" og den begynte og laste ned. Den ble ferdig med å laste ned men når jeg går på youtube så står det samme enda :o Har jeg gjort en feil?

Lenke til kommentar
Prøvde nå å installere fra den linken du ga meg. Jeg trykket på "Agree and install now". Deretter trykket jeg på "Lagre Fil" og den begynte og laste ned. Den ble ferdig med å laste ned men når jeg går på youtube så står det samme enda :o Har jeg gjort en feil?

 

Ja, du har lastet ned filen men du har ikke installert filen. Gå dit den ble lastet ned og dobbel klikk på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...